بازی‌های رایگان سال 2017 برای Play Station Plus و Xbox Live

بازی‌های رایگان سال 2017 برای Play Station Plus و Xbox Live

فصل بازی‌های رایگان سال 2017 برای کاربران Playstation Plus و Xbox Live Gold فرا رسیده است. امسال سال بسیار خوبی برای دنیای گیم بوده و حال در پایان سال بازی‌های رایگان بسیار زیادی معرفی شده است. 

PlayStation PLus

شما می‌توانید روی پلی استیشن4 بازی  Darksiders II Deathinitive Edition را دریافت کنید. این بازی سری دوم از بازی‌های ماجراجویانه و هیجان انگیز Darksiders است که در آن شما در نقش یکی از چهار سوار آخرالزمان خواهید بود. 
بازی دیگر پلی استیشن 4  ، Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends است که بازی بسیار ارزان قیمتی از Super Smash Bros است. هنوز معلوم نیست چرا سونی این بازی را انتخاب کرده است. 
برای بازیکن‌های پلی استیشن3  بازی Syberia Collection منتشر می‌شود که یک بازی اشاره و کلیک است. 
بازی دیگری که برای صاحبان پلی استیشن3 منتشر شده ، XBlaze Lost: Memories است که یک رمان تصویری و دنباله‌ی بازی‌های XBlaze Code: Embryo است. 
در نهایت دارندگان پلی استیشن ویتا می‌توانند بازی  Forma.8 را دانلود کنند که یک بازی بدون داستان اما پر از صحنه‌های زیباست. بازی دیگر برای پلی استیشن ویتا،  Wanted Corp است. این بازی یک بازی معمولی رو به پایین است. 
درضمن بازی واقعیت مجازی پلی استیشن،  Until Dawn: Rush of Blood تا تاریخ 12 دی برای اعضای پلی استیشن پلاس رایگان است. 

Xbox Live

صاحبان Xbox One می‎توانند بازی مبارزه‌ای Warhammer: End Times – Vermintide را دانلود کنند. بازی دیگر برای Xbox one ,  Back to the Future: The Game – 30th Anniversary Edition است. مانند دیگر بازی‌های Telltale این نیز یک بازی اشاره و کلیک است.
رویXbox 360 بازی Child of Eden موجود است که یک بازی اکشن مشابه Rez است. 
بازی دیگر برای Marlow Briggs and the Mask of the Death , Xbox360 و یک بازی در سبک  War-style مشابه فیلم‌های اکشن دهه هشتاد است. 
شما کدام بازی را دوست دارید؟ کدام را بازی کرده‎اید؟ نظر خود را با ما درمیان بگذارید. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر