در رقابت " Strix خودتو بساز" ایسوس شرکت کنید و برنده شوید

در رقابت " Strix خودتو بساز" ایسوس شرکت کنید و برنده شوید

در رقابت " Strix خودتو بساز" ایسوس شرکت کنید و برنده شوید


شرکت در این مسابقه که از 6 سپتامبر آغاز شده و تا نیمه شب 20 سپتامبر به وقت گرینویچ ادامه دارد به مع نای پذیرفتن قوانین و شرایط آن است. حداقل سن شرکت کنندگان این مسابقه باید 18 سال باشد و می بایست با وارد شدن به مسابقه از طریق حساب کاربری شبکه اجتماعی خود دستورالعمل های ذکر شده را به درستی دنبال کنند تا شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهند.

این مسابقه در دو بخØ ´ انجام می شود که شامل شرکت در بازی و به اشتراک گذاری لینک مسابقه در شبکه های اجتماعی است. در بخش نخست شما سه دقیقه مهلت خواهید داشت تا با توجه به دستورالعمل های ذکر شده،  قطعات کارت را در چهار مرحله به درستی روی آن قرار دهید و در انتها به سه سوال مطرح شده پاسخ صحیح دهید. به ازای هر ثانیه از زمان باقیمانده 100 امتیاز به شما تعلق میگیرد و با هر پاسخ صحیح 1000 امتیاز کسب می کنید. در انتها می توانید از امتیاز و جایگاه خود در میان سایر شرکت کنندگان نیز مطلع شوید. یکی از مزیت های رقابت " Strix خودتو بساز"  ایسوس این است که محدودیتی در تعداد اجرای مسابقه وجود ندارد و همواره بیشترین امتیاز شما توسط سیستم در نظر گرفته خواهد شد. برای مثال اگر در اولین تجربه 5000 امتیاز و در مرتبه بعد، 2000 امتیاز کسب کنید، سیستم به صورت خودکار امتیاز 5000 را برای شما ثبت خواهد کرد.

جایزه شرکت در این رقابت یک کارت گرافیک Strix GTX 980 Ti، بیست عدد حافظه USB با طرح کارت گرافیکی Strix GTX 980Ti و 20 بن بازی Metal Gear Solid V در نظر گرفته شده است.


< p dir=RTL style='mso-margin-top-alt:0in;margin-right:0in;margin-bottom:4.5pt;margin-left:0in;text-align:right;line-height:14.5pt;background:white;direction:rtl;unicode-bidi:embed'>

به علاوه با به اشترک گذاری لینک این مسابقه در شبکه های اجتماعی از جوایزی چون بن بازی و حافظه USB نیز برخوردار شوید.

زمان را از دست ندهید و با کلیک رویhttp://www.asus.com/campaign/VGA/build-your-super-strix/ شانس خود را امتحان کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر