بهترین تبلت های اندرویدی عرضه شده در سال 2017

بهترین تبلت های اندرویدی عرضه شده در سال 2017

در سال‌های گذشته بازار فروش تبلت‌ها افت فروش شدیدی را تجربه کرده است؛ به گونه‌ای که هریک از کمپانی‌های تولید کننده‌ تبلت، به فکر تولید محصولی متفاوت برای افزایش فروش این بازار افتاده‌اند. به همین دلیل هم در این بازار شاهد عرضه‌ محصولاتی جذاب هستیم. اگر از طرفداران سیستم‌عامل اندروید هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که گزینه‌های خرید زیادی پیش روی‌تان قرار دارد. تبلت‌هایی با اندازه‌ی نمایشگر و کارایی‌های مختلف گرفته تا قیمت‌های متفاوت.

در سال‌های گذشته بازار فروش تبلت‌ها افت فروش شدیدی را تجربه کرده است؛ به گونه‌ای که هریک از کمپانی‌های تولید کننده‌ تبلت، به فکر تولید محصولی متفاوت برای افزایش فروش این بازار افتاده‌اند. به همین دلیل هم در این بازار شاهد عرضه‌ محصولاتی جذاب هستیم. اگر از طرفداران سیستم‌عامل اندروید هستید، باید این خبر خوب را به شما بدهیم که گزینه‌های خرید زیادی پیش روی‌تان قرار دارد. تبلت‌هایی با اندازه‌ی نمایشگر و کارایی‌های مختلف گرفته تا قیمت‌های متفاوت.

لزوماً تمام کاربران به دنبال قدرتمندترین تبلت نیستند. بسیارند کسانی که نیازی به قدرت سخت‌افزاری بالای تبلت‌ها ندارند و هم این‌که تبلت‌شان بتواند بدون دردسر برنامه‌های روتین اندروید را اجرا کند، برای آن‌ها کافی است. اگر به دنبال خرید یک تبلت میان رده و خوش قیمت هستید که با آن بتوانید با خیال راحت به چک کردن شبکه‌های اجتماعی، تماشای فیلم و وب‌گردی بپردازید،‌ تبلت‌های اندرویدی بهترین گزینه به‌حساب می‌آیند.

گران‌ترین تبلت بازار، الزاماً بهترین نیست. همچنین، باید از نمونه‌های ارزان ولی بی‌کیفیت نیز بر حذر باشید. حتی برخی تولید کنندگان، تبلت خود را با قیمتی نازل‌تر از ارزش واقعی آن به فروش می‌رسانند اما بعداً و از راه‌های گوناگون، مثلاً فروش محتوای دیجیتال، نتیجه بسیار بهتری می‌گیرند. خرید وسیله‌ای که پس از اندکی استفاده، کارایی خود را از دست داده یا با مشکلات فنی مواجه شود، اصلا مطلوب نخواهد بود. البته ممکن است هر تولید کننده‌ای اشتباه کند یا محصولات خود را با یک یا چند باگ نرم افزاری یا سخت افزاری عرضه کند، ولی رفع بی‌درنگ مشکل یا ارائه آپدیت‌های منظم نرم افزاری است که اهمیت دارد. پس بهتر است تحقیق درباره سوابق شرکت مورد نظر را از معیارهای اصلی انتخابتان قرار دهید. اگر قصد خرید یک تبلت اندرویدی دارید، ممکن است شرکت سازنده، آپدیت‌های اندروید را با قدری تأخیر در دسترس قرار دهد؛ از این رو مطمئن شوید که تولید کننده مورد نظر، کم‌ترین میزان دیرکرد را داشته باشد. 

سامسونگ گلکسی تب اس 3

سامسونگ گلکسی تب اس 3

دو مورد بسیار مهم در انتخاب یک تبلت، بهره گیری آن از صفحه‌ نمایشی بزرگ و نرم افزار قدرتمند می‌باشد. این همان چیزی است که گلکسی تب اس 3 را به بهترین تبلت اندرویدی سال 2017 تبدیل کرده است. در این تبلت شاهد استفاده از یک صفحه‌ نمایش 9.7 اینچی با رزولوشن 2048×1536 و پنل Super AMOLED که پیش‌تر در بسیاری از گوشی‌های سامسونگ شاهد استفاده از آن بودیم، به کار گرفته شده است. در این تبلت از قلم هوشمند S Pen استفاده شده است که با وجود بهره گیری صفحه‌ نمایش آن از قابلیت تشخیص 4096 سطح از فشار، بهترین و دقیق‌ترین تجربه‌ ممکن برای استفاده از آن را برای کاربران فراهم می‌کند.

همچنین، سخت افزار استفاده شده در این تبلت هم در بالاترین سطح ممکن قرار دارد. در تب اس 3 شاهد استفاده از چیپ قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 هستیم که با وجود عرضه‌ آن در سال 2016، هنوز و در سال 2017 می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار دهد. در این چیپ از پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 استفاده شده است که امکان اجرای سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی بروی دستگاه شما را فراهم می‌کند.از دیگر ویژگی های این مدل میتوان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و دو بلندگوی استریو اشاره کرد.


زن پد اس 3

زن پد اس 3

ظاهر تبلت ZenPad 3S 10 LTE ایسوس بسیار زیبا و جدید است و خطوط خوش تراش بدنه، زیبایی دو چندانی به آن بخشیده است. بافت فلزی ظریف آن نیز به نحوی است که هر بیننده‌ای دوست دارد آن را لمس کند. بدنه آلومینیومی اینتبلت فقط 490 گرم وزن دارد و ضخامت آن تنها 5.8 میلی‌متر است. علاوه بر این لبه‌های این تبلت که دو بار با تیغه‌های الماس برش خورده‌اند زیبایی منحصر به فردی به ASUS ZenPad 3S 10 LTE بخشیده‌اند که تجربه شما در مورد استفاده از تبلت را ارتقاء خواهند داد.

صفحه نمایش 9.7 اینچ آن با کیفیت 2K IPS و فناوری اختصاصی VisualMaster، رزولوشن 1536 * 2048 پیکسل و زاویه دید گسترده 178 درجه، تصاویری گسترده با جزئیات بالا را برای شما به ارمغان می‌آورد. صفحه نمایش بسیار زیبای این تبلت با نازک‌ترین قاب دنیا با ضخامت تنها 5.32 میلی‌متر همراه شده است که به نوبه خود یک موفقیت مهندسی باورنکردنی محسوب می‌شود و نرخ صفحه به بدنه 78 درصد را به ASUS ZenPad 3S 10 LTE بخشیده است و شما می‌توانید در بدنه‌ای جمع و جور تصاویر گسترده‌ای را مشاهده کنید. تبلت ASUS ZenPad 3S 10 LTE با پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 650، چهار گیگابایت رم و تراشه گرافیکی Adreno 510 به آسانی از پس جدیدترین بازی‌ها برمی‌آید و به شما اجازه می‌دهد نهایت بهره‌وری را در کارهای خود داشته باشید.درنهایت تبلت ASUS ZenPad 3S 10 LTE مجهز به یک باتری با ظرفیت 7800 میلی آمپری است تا مدت بیشتری شما را سرگرم نگه دارد.


یوگا تب 3

یوگا تب 3

لنوو تغییرات زیادی در طراحی تبلت یوگا تب 3 نسبت به نسل گذشته‌ی خود ایجاد نکرده است؛ با ‌وجود این می‌توان گفت که طراحی و کیفیت ساخت این محصول، بی‌نظیر و مثال‌زدنی است. مثل گذشته شاهد تبلتی خوش‌ساخت و باکیفیت از سوی شرکت چینی لنوو هستیم که قابلیت حمل‌ونقل نسبتا آسانی دارد. البته همان‌طور که می‌دانید، تبلت‌های سری یوگای این شرکت به‌گونه‌ای طراحی‌ شده‌اند که بهتر است آن‌ها را روی پایه نگه‌دارنده قرار دهید تا در دست.

روی استند پایین نمایشگر این تبلت، چهار اسپیکر JBL با فناوری دالبی قرار گرفته است که می‌تواند صدایی بسیار بلند و شفاف تولید کند. به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد، این دستگاه به یک لنز ویدئو پروژکتور روی بخش استوانه‌ای مجهز شده است که به‌راحتی می‌توان با چرخش پایه‌ی نگه‌دارنده، آن را در زوایای مختلف تنظیم کرد. باید به این موضوع اشاره کنیم که ویدئو پروژکتور این تبلت نمی‌تواند تصاویر شارپ و روشنی مانند ویدئو پروژکتورهای عادی تحویل شما دهد.

یوگا تب 3 پرو در یک مدل و با حافظه‌ داخلی 32 گیگابایتی عرضه شده است که خوشبختانه به دلیل بهره‌مندی این تبلت از شیار کارت حافظه‌ی microSD می‌توان حافظه‌ی آن را تا 128 گیگابایت دیگر اضافه کنید. لنوو این تبلت خود را به WiFi و قابلیت HotSpot، بلوتوث نسل 4.0 و GPS مجهز کرده است. در ضمن این تبلت امکان استفاده از شبکه‌های مخابراتی 2G،3G و 4G را دارد.


Shield Tablet

Shield Tablet

این تبلت را می‌توان به عنوان یک تبلت گیمینگ اندرویدی دانست و برای کسانی که به اجرای بازی علاقه زیادی دارند بسیار مناسب خواهد بود. این دستگاه اندرویدی دارای پردازنده Tegra K1 می‌باشد که قدرت مناسبی برای اجرای بازی‌ها خواهد داشت، اما محیط نرم افزاری آن به پای سخت افزار آن نخواهد رسید، هرچند دارای امکانات بسیار خوبی می‌باشد. در اینتبلت شما می‌توانید آنچه را که بر روی صفحه نمایشتان وجود دارد در Twich به اشتراک بگذارید.این تبلت همچنین، به یک پردازشگر گرافیکی فوق قدرتمند ULP GeForce Kepler مجهز شده است. این پردازشگر از قدرت بی‌نظیر 192 هسته‌ پردازشی بهره می‌برد. در بخش حافظه‌ رم نیز برای این تبلت از دو گیگابایت حافظه استفاده شده است.


 Fire HD 10

 Fire HD 10

نسخه قبلی این مدل که برای اولین بار در سال 2013 معرفی گردید، از نمایشگری با وضوح تصویر اچ‌دی بهره می‌برد، اما نسخه 2017 آن دارای نمایشگری 10 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و چگالی تصویر 224 پیکسل در هر اینچ است. در سوی دیگر این مدل از تراشه‌ای چهار هسته‌ای با کلاک فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره برده که به ادعای شرکت سازنده، نسبت به مدل قبلی 30 درصد سریع‌تر کار می‌کند.

نسخه جدید تبلت Fire HD 10 همچنین دارای 2 گیگابایت حافظه رم بوده و در دو مدل با حافظه ذخیره سازی داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل سفارش خواهد بود؛ البته این نکته را در نظر داشته باشید که امکان دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر با بهره گیری از کارت حافظه جانبی نیز تعبیه شده است. به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد، این تبلت قادر است به کنترل پنلی برای سایر گجت‌های هوشمندی که از دستیار صوتی الکسا قدرت گرفته‌اند تبدیل شود. به نوعی این تبلت به راحتی قادر است کار اسپیکر هوشمند Echo را انجام داده و توسط فرامین صوتی با الکسا در ارتباط باشد. شاید مشخصات Fire HD 10 نسبت به سایر گزینه‌های این لیست قابل توجه نباشد، اما مدنظر داشته باشید که صرفا در ازای پرداخت حداکثر 600 هزار تومان، می‌توانید یک تبلت 10 اینچی فول اچ‌دی خریداری کنید که تحت پشتیبانی کمپانی پرآوازه آمازون قرار دارد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر