پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس در تاریخ 23 ام آذر ماه سال 1396 در سالن شرکت برق استان فارس برگزار شد.

در این دوره انتخاباتی که از میان شرکت‌ها 23 نفر، فروشگاه 2 نفر، مشاوره 8 نفر و بازرس 4 نفر کاندید شدند که در مجموع حدود 37 نفر کاندید این دوره بودند.

در ابتدا سرکار خانم مهرآفرین وثوقی (دبیر سازمان) به صحبت پیرامون عملکرد سازمان پرداختند و با اشاره به اینکه سازمان طی 3 سال گذشته بیشتر فعال شده است، تعداد افراد عضو این سازمان رشد قابل‌توجهی نسبت به سال‌های گذشته داشته به‌طوری‌که تعداد شرکت‌های عضو سازمان به 160 عدد، تعداد مشاورین به 97 عدد، تعداد کارشناسان به 45 عدد و تعداد فروشگاه‌ها به 10 عدد رسیده است.

بعد از ایشان جناب آقای سهرابی (مدیر کل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس) درباره تاثیر تکنولوژی بر صنعت و سهم بازار کار این حوزه سخنرانی کرد. در ادامه هومن منظری (رئیس هیات مدیره سازمان)، دکتر جواد مرادپور و رامین ماه پیکر هر کدام نحوه عملکرد سازمان از لحاظ کیفی و مالی در قالب گزارش برای حاضرین مورد بررسی قرار دادند.

در ادامه جلسه هر یک از 37 نامزد این دوره حدود یک دقیقه فرصت داشتند که به معرفی خود بپردازند، هر یک از نامزدهای جایگاه مشاورین، فروشگاه‌ها و بازرسین به معرفی خود پرداختند ولی 13 نفر از نامزدهای شاخه شرکت‌ها از کاندید شدن خود استعفا داده و به این گونه اعتراض خود را مبنی بر عدم رعایت اعتدال در انتخابات و نداشتن حق رای مساوی در بخش شرکت‌ها بیان نمودند. یک نفر به نمایندگی این 13 نفر، بیانیه‌ای را مبنی بر اعتراضشان قرائت کرد به‌طوری‌که یک عضو صنفی حتی تا ده برابر یک عضو دیگر از حق رای برخوردار است و به دلیل این بی‌عدالتی کرسی‌های این جایگاه از قبل مشخص است.

در نهایت انتخابات برگزار شد و نتایج نهایی آن به اینگونه اعلام گردید: در جایگاه بازرسین، آقای رهنما، در جایگاه فروشگاه، آقای ناصر مهرتاش و احسان تمیش، در جایگاه شرکت‌ها، آقایان خوارزمی، صدیقی، پیمان صادقی، داریوش، محمد کاظم صادقی، جواد سلیمی، اولیایی و فرجادیان و خانم خزدوزی و دقت هم از شاخه مشاوران می‌باشند.

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

 

faceit.width-400.png

رسانه دیجیتال فیسیت

با ما در ارتباط باش...


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر