مروری بر تقویت کننده‌ی سیگنال تلفن همراه WeBoost Drive Sleek

مروری بر تقویت کننده‌ی سیگنال تلفن همراه WeBoost Drive Sleek

برای همه‌ی ما پیش آمده که به جایی دورافتاده برویم که دسترسی به سیگنال تلفن و اینترنت در آن وجود ندارد. خوشبختانه این موضوع دیگر مشکل‌ساز نخواهد بود چرا که راه حلی برای آن ساخته شده است: کافی است یک تقویت کننده‌ی سیگنال تلفن همراه نصب کنید. تقویت کننده‌ی سیگنال Drive Sleek 470135 ساخته‌ی شرکت  WeBoost (با قیمت 650 هزار تومان) را می‌توان بهترین در بازار دانست. 
  Drive Sleek خیلی خوب و کاربردی است و اگر در جایی سیگنال ضعیف باشد آن را تقویت می‌کند اما در مکان‌هایی که هیچ سیگنالی نیست نمی‌تواند کار کند. 

تقویت


نصب آن بسیار ساده است: آنتن مغناطیسی را روی سقف اتومبیل قرار دهید و کابل آنتن را به داخل ماشین بیاورید. کابل را به یک جک 12 ولتی متصل کنید. به دریچه‌ی HVAC یک گیره‌ی مغناطیسی وصل کنید و همه‌ی کابل‌ها را به محفظه متصل کنید. سپس محفظه‌ی گوشی را به گیره‌ متصل کنید. شما می‌توانید کابل را زیر صندلی و یا کف ماشین مخفی کنید تا ظاهر اتومبیل شما را خراب نکند. 
گوشی‌های خیلی قدیمی معمولاً جک آنتن خارجی داشتند اما امروزه فقط تعداد بسیار محدودی از گوشی‌ها چنین قابلیتی دارند و دستگاه‌هایی مانند Drive Sleek از یک اتصال القایی بین آنتن گوشی و محفظه‌ی گوشی استفاده می‌کند.
خیلی سریع کیفیت تماس شما بالا خواهد آمد. با استفاده از Drive Sleek شما حتی می‌توانید در جنگل‌ها و مناطق دور افتاده که سیگنال تلفن همراه را دریافت نمی‌کنند به راحتی تماس برقرار کنید. 
درضمن شما می‌توانید از Drive Sleek به عنوان هات اسپات موبایل برای لپ‎تاپ و تبلتتان استفاده کنید که با گوشی‌های 3G و 4G کار می‌کند. 
البته این تقویت کننده نمی‌تواند در مکان‌هایی که هیچ سیگنالی دریافت نمی‌شود آن را به وجود آورد. گیره‌ی نگه دارنده آنقدر عمیق نیس که بتواند محکم به محفظه‌ی تهویه هوا بچسبد در نتیجه تکان دادن شدید گوشی و یا تمیز کردن آن با دست باعث می‌شود که گوشی و محفظه از دریچه جدا شوند. سخنگوی WeBoost درمورد این مشکل گفته است که این شرکت از مشکل خبر دارد و در مدل‌های بعدی گیره‌ها را محکم‌تر درست خواهد کرد. 
اگر می‌خواهید در یک اتومبیل چندین گوشی را  به این دستگاه متصل کنید می‌توانید یک دستگاه WeBoost Drive 4G-X تهیه کنید که قیمت آن یک میلیون و پانصد تومان است. این دستگاه می‌تواند سیگنال چهار دستگاه را به طور همزمان تقویت کند. البته نصب آن نسبت به Drive Sleek کمی دشوار است و نیاز به کسی دارد که بداند چگونه بدون مشکل این کار را انجام دهد. 

تقویت


WeBoost Drive 4G-X سیگنال‌های 3G و 4G را نیز تقویت می‌کند. برخلاف هات اسپات وای-فای با OnStar و دیگر سیستم‌های تلماتیک، این دستگاه سیگنال گوشی موبایل را تقویت می‌کند و نه وای-فای را. اگر بیشتر از تماس‌های تلفنی ترجیح می‌دهید اینترنت دیتای خود را تقویت کنید می‌توانید از دستگاه‌های هات اسپاتی استفاده کنید که فقط سیگنال وای-فای را درون اتومبیل منتشر می‌کنند. 
این شرکت همچنین برای مکان‌های ثابت، مثل خانه نیز تقویت کننده منتشر کرده است که بعضی از مدل‌های آن برای یک گوشی و بعضی از آن‌ها برای تقویت چنین گوشی مناسب هستند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر