نحوه استفاده و ذخیره انیموجی در آیفون X

نحوه استفاده و ذخیره انیموجی در آیفون X

مدت زمان زیادی از رونمایی و عرضه آیفون X، گل سرسبد اپل که برای دهمین سالگرد عرضه آیفون، راهی بازار شد، نمی‌گذرد. اپل از آیفون X با عنوان گوشی که از آینده آمده است یاد کرده است و در این گوشی هوشمند قابلیت‌های جذاب و جدیدی همچون FaceID و انیموجی و ... را قرار داده است. به همین دلیل در این آموزش نحوه استفاده و ذخیره انیموجی را به شما آموزش می دهیم. این آموزش را در فیسیت، چهره و اخبار فناوری اطلاعات بخوانید.

مدت زمان زیادی از رونمایی و عرضه آیفون X، گل سرسبد اپل که برای دهمین سالگرد عرضه آیفون، راهی بازار شد، نمی‌گذرد. اپل از آیفون X با عنوان گوشی که از آینده آمده است یاد کرده است و در این گوشی هوشمند قابلیت‌های جذاب و جدیدی همچون FaceID و انیموجی و ... را قرار داده است. ويژگی‌های خارج از تصور آیفون X را می‌توانید از اینجا بخوانید.

انیموجی چیست

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های جدید تعبیه شده در آیفون X به انیموجی مربوط است. در واقع انیموجی، ایموجی‌های انیمیشنی است با این تفاوت که انیمیشن نمایش داده شده دقیقا از رفتار چهره کاربر تقلید می‌کند. آیفون X قابلیت انیمیوجی که برای بسیاری از کاربران جذابیت خاصی دارد را مدیون FaceID است که با تشخیص 50 عضله در صورت و حرکت سر و گردن امکان ایجاد انیموجی را فراهم کرده است.

انیموجی را در برنامه imassage می‌توان استفاده کرد و روی دستگاه‌هایی که به iOS11 مجهز هستند کار می‌کند. کاربر می‌تواند یک انیموجی 10 ثانیه را ضبط کرده و برای مخاطبینش ارسال کند اما طرف مقابل تنها در صورتی می‌تواند انیموجی ارسال شده را دریافت کند که از اپلیکیشن imassage استفاده کند.

جالب‌تر اینکه حتی کاربر می‌تواند صدای خود را ضبط کرده و روی انیمیوجی سوار کند، آهنگ بخواند و ... . بعلاوه می‌توان با استفاده از افزونه ای انیموجی را ضبط کرده و به عنوان استیکر در پیام‌ها استفاده کرد.

کاراکترهای انیموجی در iOS11

نسخه اخیر iOS شامل کاراکترهای جدیدی برای انیموجی بود، 12 کاراکتر که عبارتند از : گربه، سگ، مرغ، روباه، خوک، میمون، اسب شاخ‌دار، پاندا، خرگوش، ربات و پو (کاراکتر بازی محبوب poo).

ارسال انیموجی در imassage

برای ارسال انیموجی، پیام‌ها را باز کرده و یک چت را آغاز کنید. روی آیکون AppStore ضربه بزنید تا برنامه imassage باز شود. حالا روی تصویر میمون در پایین صفحه ضربه بزنید.

ارسال انیموجی در imassage

ارسال انیموجی در imassage

حالا می‌توانید از بین تصاویری که در سمت چپ نمایش داده می‌شود انیموجی دلخواهتان را انتخاب کنید. انیموجی انتخاب شده در وسط صفحه نمایش داده خواهد شد. حالا می‌توانید با فشردن دکمه قرمز رنگ، ضبط اینموجی 10 ثانیه‌ای را آغاز کنید. در ضمن این نکته را فراموش نکنید که صدای شما روی انیموجی ضبط خواهد شد.

هر زمان که از انیموجی ایجاد شده راضی بودید، می‌توانید با فشردن دکمه آبی رنگ، آن را برای مخاطب خود ارسال کنید و منتظر بمانید که آپلود کامل شود.

ضبط و ارسال انیموجی

ضبط و ارسال انیموجی

ذخیره و استفاده از اینموجی خارج از پیام

یکی از بزرگ‌ترین نقطه‌ضعف‌های انیموجی نداشتن اپلیکیشن مجزا و مخصوص به خود است و باید از این قابلیت در برنامه ارسال پیام استفاده کرد. اما اگر بخواهید انیموجی‌ها را ذخیره کنید تنها راه پیش رو ارسال انیموجی از طریق برنامه ارسال پیام است. اما نگران نباشید می‌توانید انیموجی را برای خودتان ارسال کنید! تنها کافی است یک چت را آغاز کنید و در فیلد گیرنده، شماره یا ایمیل خودتان را وارد کنید. حالا انیموجی را ضبط کرده و برای خودتان ارسال کنید.

وقتی انیموجی ارسالی خود را دریافت کردید می‌توانید روی آن ضربه بزنید و با انتخاب گزینه share انیموجی خود را برای دیگران ارسال کنید و یا انیکه با فشردن دکمه save video آن را ذخیره کنید.

در صورتی که بخواهید این انیموجی را در فیسبوک یا توییتر به اشتراک بگذارید باید از افزونه‌های مناسب برای اشتراک استفاده کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر