ال‌جی از مانیتور 5K خود رونمایی کرد

ال‌جی از مانیتور 5K خود رونمایی کرد

ال‌جی در مراسم CES از دو مانیتور جدید خود رونمایی کرد. اولی یک صفحه نمایش 4K 32 اینچی با تکنولوژی جدید  Nano IPS است. ال‎جی می‌گوید که در این تکنولوژی از ذرات نانومتری در صفحه نمایش LED استفاده شده که طول موج نور اضافی را به خود جذب می‌کند. این قابلیت خلوص و شدت رنگ‌های روی صفحه را ارتقا داده و تصاویر را بسیار واقعی‌تر نشان می‌دهد. 
قابلیت‌های دیگر شامل پشتیبانی 98 درصدی فضای رنگ DCI-P3 و استاندارد VESA DisplayHDR 600 (به این معنی که نور مانیتور به 600 واحد می‌رسد و می‌تواند محتوای HDR را حتی در نور شدید هم نشان دهد) می‌شوند. این مانیتور زیبا  تاندربولت3 و چند درگاه 4K دارد. ال‌جی همچنین اعلام کرد که 32UK950 برای شارژ لپ‌تاپ تا 60 وات برق تولید می‌کند. 
محصول دیگر ال‌جی 34WK95U است. یک مانیتور 34 اینچی با نسبت ابعاد 21:9 است. ادعای ال‌جی ادعا می‌کند که این مانیتور 5K است . البته به این استاندارد نزدیک است اما هنوز به آن نمی‌رسد. درضمن ال‌جی گفته که این مانیتور دارای پانل اولترا واید (ultrawide) است که با این استاندارد نیز کمی فاصله دارد. 

LG


چیزی که 34WK95U دارد در اصل رزلوشنی بسیار بالاتر از 4K است. این میزان روی پانل اولتراواید که پیش از این دارای رزلوشن کمتری بود بسیار بیشتر است. از آنجایی که هنوز فیلم‌ها برای نسبت ابعاد 21:9 ساخته نمی‌شوند باید نوار مشکی بالا و پایین فیلم را تحمل کنید. اما می‌توانید از قابلیت 4K که پیش از این روی مدل‌های اولتراواید وجود نداشت لذت ببرید. 
34WK95U طیف رنگ را مانند 32UK950 پشتیبانی نمی‌کند. این مانیتور دارای کابل تاندربولت 3 برای شارژ لپ‌تاپ و استفاده به عنوان یک مانیتور اضافی است. رزلوشن بالا روی پانل فوق گسترده مهم‌ترین قابلیت این مانیتورهاست. برای دریافت قیمت محصول و نظرات کاربران باید تا سال 2018 صبر کنیم. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: extremetech

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر