بزرگ‌ترین جشنواره یلدای شهر شیراز به پایان می‌رسد

بزرگ‌ترین جشنواره یلدای شهر شیراز به پایان می‌رسد

جشنواره «صد دانه یاقوت» شهر فافا به پایان رسید، از شما دعوت می‌کنیم در اختتامیه این جشنواره که پنجشنبه 7 دی‌ماه در شیراز برگزار می‌شود شرکت کنید. جزييات را در فيسيت، چهره و اخبار فناوري اطلاعات بخوانيد.

پس از گذشته یک ماه، بالاخره جشنواره «صد دانه یاقوت» شهر فافا به پایان رسید اما شهر فافا دوباره برای کاربرانش برنامه‌ای در نظر گرفته است و مراسم اختتامیه هیجان‌انگیزی را برگزار می‌کند.

فروشگاه اینترنتی شهر فافا به مدت یک ماه، جشنواره‌ای با نام «صد دانه یاقوت» برگزار کرد. در این یک ماه، کاربران زیادی با هم بر سر جمع‌آوری یاقوت رقابت کردند، رقابتی عادلانه که در آن نفر اول بدون قرعه‌کشی، برنده 50 میلیون ریال جایزه نقدی می‌شود. بقیه کاربران هم با انارهای که جمع‌آوری کرده‌اند یا از فروشگاه اینترنتی شهر فافا خرید کردند و یا تصمیم گرفتند تا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه‌کشی 50 میلیون ریالی امتحان کنند.

درحالی‌که به ساعات پایانی جشنواره نزدیک می‌شویم، شهر فافا اعلام ‌کرده است ‌که مراسمی برای اختتامیه این جشنواره برپا می‌کند ‌که در آن علاوه بر اجرای قرعه‌کشی وعده داده‌شده، به حضار یک شانس 10 میلیون ریالی و فرصت‌های ویژه دیگری می‌دهد.

مراسم اختتامیه جشنواره صد دانه یاقوت، پنج‌شنبه 7 دی‌ماه 96، از ساعت 16 الی 19 در شهر شیراز برگزار می‌شود و تنها تا فردا، سه‌شنبه 5 دی‌ماه، ساعت 23:59 مهلت ثبت‌نام در اختتامیه را دارید.

از این لینک می‌توانید برای ثبت‌نام در جشنواره اقدام کنید.

ثبت‌نام در اختتامیه جشنواره صد دانه یاقوت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر