پنج اپلیکیشن برای حل مشکلات و کمبودهای اینستاگرام

پنج اپلیکیشن برای حل مشکلات و کمبودهای اینستاگرام

اینستاگرام یکی از بزرگ‎ترین شبکه‌های اجتماعی است. به طور ماهانه بیش از هشتصد میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می‌کنند. البته با استفاده از این چند اپلیکیشن که ما به شما معرفی می‌کنیم می‌توانید از اینستاگرام استفاده‌های بسیار بیشتری بکنید. 

در طی این سال‌ها اینستاگرام قابلیت‌های بسیار زیادی مانند استوری را به پلتفرم خود اضافه کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی هم اکنون دو میلیارد کاربر دارد به همین دلیل توسعه گران بسیار زیادی اپلیکیشن‌هایی ساخته‌اند که می‌توانید از آن‌ها برای بهتر کردن اینستاگرام خود استفاده کنید. 

 

1- 2017 Best Nine (وب) و Top Nine (اندروید و iOS): کلاژ بهترین پست‌های شما در یک سال 

شاید دیده باشید که بعضی از کاربران یک کلاژ از بهترین عکس‌هایشان را در یک سال ساخته و منتشر کرده‌اند. شاید این کار به نظر دشوار بیاید چرا که برنامه‌ی کلاژ ساز Layouts اینستاگرام از پس این کار بر نمی‌آید. برای این کار می‌توانید ازTop Nine  استفاده کنید. 

insta

 

Top Nin که یک اپلیکیشن برای اندروید و iOS است این کار را برای شما به صورت خودکار انجام می‌دهد. این برنامه به صورت خودکار پست‌های اینستاگرام شما را بررسی کرده و یک کلاژ 3x3 برای شما می‌سازد که می‌توانید آن را دانلود کرده و روی اینستاگرام خود پست کنید. 

دانلود اندرویددانلود iOS

تنها مشکل این اپلیکیشن نقش آب روی عکس‌هاست. اگر نمی‌خواهید این اپلیکیشن را دانلود کنید می‌توانید از وب‌سایت  2017 Best Nine استفاده کنید. با استفاده از این سایت همچنین می‌توانید ویدئوها را حذف کرده و فقط یک کلاژ از عکس‌های خود بسازید. 

 

2- CutStory (آی او اس)  و Story Cutter (اندروید): می‌توانید استوری‌های طولانی‌تر از 15 ثانیه پست کنید 

شما فقط می‌توانید تا پانزده ثانیه ویدئو به صورت استوری پست کنید. می‌خواهید ویدئوهای بیشتر از پانزده ثانیه پست کنید؟ از این اپلیکیشن‌ها استفاده کنید. 

CutStory و Story Cutter روشی برای دور زدن این محدودیت هستند. این اپلیکیشن‌ها می‌توانند فیلم بگیرند و آن‌ها را به قسمت‌های 15 ثانیه‌ای پشت سر هم تبدیل می‌کند. شما می‌توانید کلیپ‌ها را پشت سر هم آپلود کنید تا یک استوری کامل شود. 

CutStory ساده‌تر از Story Cutter است. تنها مشکل اینجاست که برای حذف نقش آب باید هزینه بپردازید. 

دانلود اندرویددانلود iOS

3- Campsite(وب): مشکل محدودیت در لینک را حل می‌کند 

اینستاگرام به کاربران اجازه نمی‌دهد تا به کپشن عکس‌ها لینک اضافه کنند. تنها جایی که می‌توانید به آن لینک اضافه کنید صفحه‌ی پروفایل یا بایو است. Campsite این مشکل را برای شما حل می‌کند. 

insta

 

به سایت Campsite رفته و در حساب کاربری اینستاگرام خود ثبت نام کنید تا صفحه خود را با URL مخصوص دریافت کنید. این لینک را به صفحه‌ی پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید. 

شما می‎‌توانید روی این صفحه چندین لینک قرار دهید. شما همچنین می‌توانید لینک‌های خود را به دیگر پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی اضافه کنید. 

Campsite یک ابزار بدون کد بسیار ساده است که برای کاربران اینستاگرام ساخته شده است. درضمن ویرایش صفحه شخصی روی Campsite بسیار ساده است و شما می‌توانید به راحتی روی آن لینک حذف و یا اضافه کنید. 

 

4- TagsDock (آی او اس) و Magnify (اندروید): کپی-پیست هشتگ‌های محبوب برای اینستاگرام 

 

اینستاگرام امکان ریتوییت را به کاربران نمی‌دهد و تنها روش برای پیدا کردن کاربران دیگر تب Discover است. اما برای استفاده از آن باید هشتگ‌ها بیشتری در پست خود داشته باشید. 

ساده‎ترین روش برای یافتن بهترین هشتگ‌ها این دو اپلیکیشن هستند. این اپلیکیشن‌ها تگ‌های پرطرفدار را برای هر موضوع یافته و بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنند. برای استفاده از هشتگ‌ها کافی است که گزینه‌های کپی و سپس پیست را انتخاب کنید. 

Magnify با استفاده از هوش مصنوعی به شما می‌گوید که بهترین هشتگ برای عکس شما چیست. 

از آنجایی که شما برای هر پست تنها به سی هشتگ محدود هستید بهتر است که از موارد مناسب و هوشمندانه استفاده کنید تا لایک‌ها و فالوورهای بیشتری جذب کنید. 

دانلود اندروید

دانلود iOS

5- Instagram Map (وب): بر اساس مکان عکس خود را بیابید

قبلاً شما می‌توانستید عکس‌های خود را بر اساس مکانی که در آن گرفته شده روی نقشه بیابید. درحالی که این قابلیت دیگر وجود ندارد شما می‌توانید خودتان با استفاده ازThe Data Pack  یک نقشه بسازید. 

insta

وقتی که به این وب‌سایت اجازه‌ی دسترسی به حساب کاربری اینستاگرام خود را می‌دهید عکس‌هایی که کمتر از 90 روز پیش آپلود کرده‌اید را با توجه به مکانشان طبقه بندی می‌کند. البته عکس‌هایی که از قبل لوکیشن ندارند شناسایی نخواهند شد. همچنین می‌توانید اندازه‌ی عکس‌ها را روی نقشه تغییر دهید، لیست را با توجه به هشتگ فیلتر کنید و تم نقشه را عوض کنید. 

شما همچنین می‌توانید نقشه‌ی Data Pack را به وب‌سایت‌های دیگر نیز لینک کنید. می‌توانید آن را به وب‌سایت خود متصل کرده و لینک آن را در Campsite قرار دهید. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر