با 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های رایگان 2017 اندرویدی به انتخاب گوگل آشنا شوید

با 5 مورد از بهترین اپلیکیشن های رایگان 2017 اندرویدی به انتخاب گوگل آشنا شوید

شرکت گوگل بر اساس یک سنت قدیمی، در روزهای واپسین هرسال فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های عرضه شده در فروشگاه گوگل پلی را منتشر می‌کند که یر اساس معیارهایی ازجمله سازگاری با رابط‌های برنامه‌نویسی این شرکت، میزان دریافت انجام شده و ... انتخاب می‌شود. امسال نیز این فهرست منتشر شده که در ادامه در فیسیت آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

شرکت گوگل بر اساس یک سنت قدیمی، در روزهای واپسین هرسال فهرستی از بهترین اپلیکیشن‌های عرضه شده در فروشگاه گوگل پلی را منتشر می‌کند که یر اساس معیارهایی ازجمله سازگاری با رابط‌های برنامه‌نویسی این شرکت، میزان دریافت انجام شده و ... انتخاب می‌شود. امسال نیز این فهرست منتشر شده که در ادامه در فیسیت آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

برنامه مدریت مصرف دیتای Datally

برنامه مدریت مصرف دیتای Datally

هدف از توسعه برنامه Datally را علاوه بر نیاز کاربران به شناسایی اپلیکیشن‌هایی که بیشترین استفاده را دارند، می‌توان کنترل و جلوگیری از مصرف بیش‌ازحد عنوان کرد. این برنامه جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوطه را به‌صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و یا ماهانه مشاهده کنند. همچنین با فعال کردن حالت Data Saver، تمامی فعالیت‌های اپلیکیشن‌های مختلف در پس‌زمینه به‌صورت زنده ردیابی شده و کاربران با لمس تنها یک دکمه، قادر به متوقف کردن برنامه‌ موردنظر خواهند بود. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی برنامه Datally، باخبر کردن کاربران از اینترنت وای‌فای رایگان اطراف و کمک در اتصال به آن‌ها است. با در نظر گرفتن امتیاز برای کیفیت این شبکه‌های عمومی، می‌توان تجربه کار کردن با آن‌ها را نیز با سایر افراد به اشتراک گذاشت. به گفته گوگل، بعد از چندین ماه آزمایش این نرم‌افزار جدید در فیلیپین، اغلب کاربران با استفاده از Datally تا 30 درصد قادر به صرفه‌جویی در مصرف اینترنت بوده‌اند. این دیتای شماست، بنابراین شما باید کنترل کنید که چگونه از آن استفاده کنید. قابلیت Data Saver اپلیکیشن Datally به شما اجازه می‌دهد تا کنترل کنید کدام برنامه‌ها از دیتای موبایل استفاده می‌کنند تا استفاده از دیتای ناخواسته را مسدود کنید. می‌توانید به اپلیکیشن‌های خاص اجازه دهید برای 10 یا 30 دقیقه در یک زمان و یا همیشه از دیتا استفاده کنند.

برنامه دسته‌بندی کردن نوتیفیکیشن‌ Notification History

برنامه دسته‌بندی کردن نوتیفیکیشن‌ Notification History

اندروید از لحاظ نوتیفیکیشن‌ها همیشه عملکرد خوبی داشته و این عملکرد در طی مرور زمان بهتر هم شده است. با این وجود، اگر تصادفا یک نوتیفیکیشن مهم را پاک کنید، چه کاری از دست شما برمی‌آید؟ برای چنین موقعیت‌هایی، می‌توانید روی اپلیکیشن Notification History حساب کنید. این اپلیکیشن ساده نه‌تنها می‌تواند انواع نوتیفیکیشن‌های گوشی شما را آرشیو کند، بلکه در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه، از ویژگی‌های جذاب‌تری هم بهره می‌برد.Notification History علاوه بر آرشیو کردن نوتیفیکیشن‌ها، متن‌های پیوست شده به آن‌ها را هم ذخیره می‌کند. این اپلیکیشن اجازه‌ی دسترسی به اینترنت را ندارد و برای همین لازم نیست که نگران نقض حریم خصوصی خود باشید. همچنین می‌توانید حداکثر تعداد نوتیفیکیشن‌های ذخیره‌شده را مشخص کنید تا میزان این نوتیفیکیشن‌های ذخیره‌شده از حد معمول فراتر نرود. علاوه بر این، می‌توانید این اپلیکیشن را طوری تنظیم کنید که نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌های مورد نظر شما را آرشیو نکند. در محیط Notification History، می‌توانید محتوای نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات مربوط به اپلیکیشن تولیدکننده‌ی نوتیفیکیشن‌ها را مشاهده کنید. البته تمام ویژگی‌های این اپلیکیشن رایگان نیستند و برای خدمات پیشرفته‌تر باید مبلغ 3.49 دلار را از طریق پرداخت درون برنامه‌ای بپردازید.


لانچرASAP

لانچرASAP

اگر دائماً با اپلیکیشن‌های تقویم یا To-Do List ها سر و کله می‌زنید ASAP مناسب‌ترین لانچر این مطلب برای شماست. همان‌طور که از عنوان اپلیکیشن پیداست، ASAP Launcher می‌خواهد که به تمام کارهایتان در کمترین زمان ممکن رسیدگی کنید. برای رسیدن به این مقصود، طراحان لانچر رابط کاربری ساده‌ای برای آن طراحی کرده‌اند که دسترسی به بخش‌های مختلف اندروید را به سادگی هرچه‌تمام‌تر ممکن می‌کند. به عنوان مثال صفحه خانه لانچر بر مبنای چندین کارت طراحی شده که چیزهایی مثل رویدادهای تقویم و مخاطبین و فهرست‌های انجام کار را به نمایش می‌گذارند. تمام این کارت‌ها هم بسته به سلیقه شما قابل شخصی سازی هستند. ASAP Launcher برای دسترسی سریع به اپلیکیشن‌ها و تنظیمات اندروید هم دو منوی کشویی مجزا در نظر گرفته که با سوایپ از گوشه‌های راست و چپ صفحه ظاهر می‌شوند. اگر تنها دلیل شما برای نصب یک لانچر دسترسی سریع به تنظیمات اندروید و اپلیکیشن‌ها است، ASAP Launcher می‌تواند گزینه ایده آلی برایتان باشد.


برنامه ثبت خاطرات Motion Still

برنامه ثبت خاطرات Motion Still

جالب است بدانید که گوگل در ابتدا تمایلی برای انتشار موشن استیلز برای اندروید نداشت، اما اصرار و پافشاری کاربران موجب شد که غول موتورهای جستجو در تصمیم خود تجدید نظر کند. نسخه اندروید موشن استیلز با کلیه دیوایس هایی که اندروید 5.1 به بالا را اجرا می‌کنند سازگاری دارد، بنابراین طیف گسترده‌ای از کاربران سیستم عامل گوگل قادر به تجربه آن هستند. اگر با موشن استیلز آشنا نیستید، باید بدانید که این اپلیکیشن می‌تواند کلیه ویدیوهای شما را به کلیپ‌های کوتاه و قابل اشتراک‌گذاری تبدیل کند. مضاف بر این، اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که یک Motion Still کوتاه ضبط کرده یا با قابلیت Fast Forward ویدیوهای طولانی بسازید. وقتی که ویدیویی طولانی ضبط می‌کنید، قابلیت Fast Forward می‌تواند سرعت پخش آن را بالاتر برده و از آن ویدیوی فشرده‌تر و کوتاه‌تری بسازد. همچنین امکان افزایش سرعت پخش ویدیو تا 8 برابر حالت عادی را نیز خواهید داشت. یکی از خصوصیات خوب موشن استیلز هم این است که به لطف یک الگوریتم ویژه می‌تواند به خوبی جلوی لرزش‌های دوربین هنگام فیلم‌برداری را بگیرد.

مرورگر فایرفاکس فوکوس

مرورگر فایرفاکس فوکوس

نسخه کاملی از ویژگی‌های فایرفاکس با شخصی سازی قدرتمند و گزینه حریم شخصی آماده شده است برای تلفن همراه و تبلت شما است. با فایرفاکس فوکوس تبلیغات همراه دنبال کننده را مسدود کنید. به‌صورت خودکار. علاوه بر این می‌تواند سرعت بارگذاری صفحات شما را افزایش دهد. مرورگر خصوصی دریافت کنید که همیشه هوای شما را دارد. حافظه موبایلتان را برای خاطراتتان نگه دارید. فایرفاکس Focus فضای بیشتری برای سلفی باقی می‌گذارد. مرورگری خالی از استرس. امکانات حریم شخصی بسیار قدرتمند که پس از هر بار مرور شما کل جلسه شما را حذف می‌کند. ارسال زبانه‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی زبانه‌های خود رابین موبایل و کامپیوتر رومیزی خود همرسانی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر