اضافه شدن قابلیت تشخیص چهره در گوشی‌های وان‌پلاس5

اضافه شدن قابلیت تشخیص چهره در گوشی‌های وان‌پلاس5

قابلیت Face Unluck به گوشی‌های وان‌پلاس5 اضافه شد. جزییات را در فیسیت، چهره و اخبار فناوری اطلاعات بخوانید.

از حالا به بعد می‌توانید قفل گوشی وان‌پلاس5 خود را با استفاده از قابلیت تشخیص چهره باز کنید. البته باید نسخه‎ی بتای  OxygenOS را روی دستگاه خود نصب داشته باشید. این قابلیت در ابتدا روی گوشی وان‌پلاس 5T قرار داده شد اما حال روی هردو مدل گوشی کار می‌کند. 
البته از آنجایی که دوربین جلوی هردو گوشی مشابه است توسعه دهندگان نباید برای قرار دادن این قابلیت روی وان‌پلاس5 به مشکل بزرگی برخورده باشند. به گفته‌ی کارل پی، رئیس شرکت وان‌پلاس دلیل اضافه کردن این قابلیت به گوشی‌های وان‌پلاس5 درخواست بیش از حد کاربران بوده است. 
بدون سخت افزار اسکن سه بعدی، قابلیت  Face Unlock به اندازه‌ی قابلیت  Face ID روی گوشی‌های آیفون10 امن نخواهد بود و ممکن است در تاریکی نیز درست کار نکند. با این حال روش مناسبی برای باز کردن گوشی به جای اسکنر اثر انگشت است. 
آخرین آپدیت بتا برای دستگاه‌های وان‌پلاس همچنین شامل پچ‌های امنیتی و رفع باگ است. البته از آنجایی که نسخه‎ی بتاست احتمالاً باگ هم دارد. 
اگر قصد دارید هرچه زودتر به قابلیت  Face Unlock دست یابید می‌توانید نسخه‌ی بتای سیستم عامل را نصب کنید. اما به یاد داشته باشید که ممکن است هنگام ارتقای گوشی اطلاعات شما پاک شود پس حتماً از آن‌ها بکاپ بگیرید. 
یا این که صبر کنید تا نسخه‌ی اصلی OxygenOS منتشر شود. گفته می‌شود که گوشی بعدی این شرکت، وان‌پلاس6 قابلیت باز کردن قفل صفحه توسط چهره‌ی بسیار پیشرفته‌تری خواهد داشت. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر