Quantenna 10 گیگابایت وای فای ارائه می دهد

Quantenna 10 گیگابایت وای فای ارائه می دهد

Quantenna 10 گیگابایت وای فای ارائه می دهد


Quantenna قصد دارد که چیپست با قابلیت x8 MU-MIMO8 خود را تا آخر امسال منتشر کند.
پلت فرم وای فای x8 QSR10G8 به هدف اکسس پوینت وایرلس خانگی و ورودی های مسکونی ساخته شده است. شرکت دستگاه ها را " G Wave 3 10" که به تکنولوژی 802.11ac اشاره دارد نامیده است.
محصولات QSR10G Wave 3 شامل چهار چیپست است که میزان مختلف PHY بیشینه، جریان و تقویت باند را پشتیبانی می کند.
گفته شده است که QSR10G " معماری MIMO تطبیقی منحصر به فرد” و همچنین بیش از چهار دستگاه MU-MIMO همزمان را پشتیبانی می کند. دیگر قابلیت ها شامل کانال های GHz5 MHz 160 ،پشتیبانی QAM 1024 برای هر دو 2.4 و 5 GHz و پشتیبانی برای PCIe نسل 2 و نسل 3، RXAUI، RGMII و دیگر انواع گذرگاه می باشد.

quantenna 10gwifi
Quantenna هنوز باید روی کد MU-MIMO،برای فعال سازی MU-MIMO در نسل اول روتر های " آماده MU-MIMO" 4X4، با استفاده از دستگاه QSR1000X44 کار کند.
روتر هایی که از چیپست های Atheros 4x4 استفاده کردند، در سری اول خود MU-MIMOرا اجرا کردند. انتظار می رود که روتر های MU-MIMO مبتنی بر Broadcom به زودی منتشر شوند. پس آیا شرکت هایی که از روتر استفاده می کنند به Quantenna شانس دیگری خواهند داد؟
در بیانیه ای مرتبط Cavium اعلام کرد که پردازنده OCTEON III CN7130 اش QSR10G را پشتیبانی می کند .

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر