confide یک SDK برای توسعه اپلیکیشن‌های iOSی ضد اسکرین شات ارائه کرده است

confide یک SDK برای توسعه اپلیکیشن‌های iOSی ضد اسکرین شات ارائه کرده است

به تازگی confide یک SDK برای جلوگیری از اسکرین شات گرفتن در سیستم عامل iOS توسعه داده است که به زودی در اختیار توسعه دهندگان اپلیکیشن قرار خواهد گرفت. جزییات را در فیسیت بخوانید.

SDK ضد اسکرین شات

اگر کاربر کامپیوتر، لپ‌تاپ یا گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند باشید حتما تاکنون از قابلیت اسکرین شات استفاده کرده‌اید. اگرچه این قابلیت در بسیاری از موارد مثلا برای ذخیره رسید پرداخت‌های الکترونیکی و ... بسیار کاربردی است اما در برخی موارد مانند اسکرین شات گرفتن از صفحات چت خصوصی، می‌تواند بسیار مشکل آفرین باشد.

حتما شما هم برنامه confide را می‌شناسید. یکی از قابلیت‌های بسیار محبوب این برنامه، جلوگیری از امکان اسکرین شات گرفتن از چت‌های موجود در انواع دستگاه‌های اندرویدی، مک و ویندوز بود. در واقع اگر از آخرین نسخه این برنامه را روی دستگاه خود بهره ببرید و اقدام به گرفتن اسکرین شات کنید، تنها یک صفحه خالی برای شما ذخیره خواهد شد.

خوشبختانه به‌تازگی این کمپانی طی پستی در وبلاگ خود اعلام کرده است که این قابلیت برای سیستم عامل iOS هم توسعه یافته است. بعلاوه این قابلیت به‌زودی در اختیار توسعه‌دهندگان اپلیکیشن برای پلتفرم iOS قرار خواهد گرفت.

به گفته این کمپانی ScreenShieldKit هم دقیقا مانند confide عمل کرده و از اسکرین شات گرفتن به هر نحوی در iOS11 جلوگیری می‌کند. این کمپانی امیدوار است که توسعه‌دهندگان انواع برنامه‌های پیام‌رسان و اشتراک فایل از این ابزار برای امنیت اطلاعات کاربران بهره ببرند.

این کمپانی مدعی است که ScreenShieldKit تنها کمتر از 1 مگابایت به حجم اپلیکیشن‌هایی که آن بهره می‌ببرند اضافه می‌کند. در ضمن ScreenShieldKit تنها از APIهای عمومی استفاده می‌کند.

اگر علاقه مند هستید که این SDK ضد اسکرین شات را دریافت کرده و در اپلیکیشن‌های خود از آن استفاده کنید، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: thenextweb


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر