امکان دسترسی گوشی‌های جدید سامسونگ به رادیو FM

امکان دسترسی گوشی‌های جدید سامسونگ به رادیو FM

سامسونگ در گوشی‌های جدید موج رادیویی FM را باز خواهد کرد. به این وسیله کاربران سامسونگ که هم اکنون در ایالات متحده و کانادا زندگی می‌کنند می‌توانند بدون نیاز به اتصال به اینترنت موج رادیویی FM را دریافت کنند. دلیل این اقدام سامسونگ همکاری با شرکت NextRadio است. 
بیشتر مردم نمی‌دانند که گوشی‌های هوشمند قادر به دریافت امواج رادیویی FM هستند. این تکنولوژی در سخت افزار گوشی‌ها وجود دارد اما بسیاری از سازندگان این دستگاه‌ها تراشه مربوط به امواج رادیویی را فعال نمی‌کنند. سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی است که اقدام به این کار کرده است. 
مدتی است که سامسونگ اپلیکیشن NextRadio را پشتیبانی می‌کند و تعهد داده که گوشی‌های بعدی این شرکت موج رادیویی FM را دریافت کنند. 
در یک مصاحبه‌ی مطبوعاتی، پاول برنر، رئیس شرکت NextRadio اعلام کرد که :«سامسونگ اقدام بسیار مهمی را انجام داده است. چرا که به این وسیله کاربران این شرکت می‌توانند در مواقعی که به هیچ چیز دسترسی ندارد اطلاعات مهمی را دریافت و یا مخابره کنند. »
البته روی گوشی‌های دیگر نیز شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن NextRadio تراشه‌ی موج رادیویی FM را فعال کنید. البته پیش از دانلود این اپلیکیشن ببینید که دستگاهتان آن را پشتیبانی می‌کند یا خیر. 

اپل فکر می‌کند موج FM به درد نمی‌خورد

با وجود اقدام سامسونگ اپل از این کار سر باز زده و گفته که تراشه‌ی لازم برای دسترسی به این موج حتی روی آیفون7 و 8 موجود هم نیست. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر