هر آنچه درباره گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ می‌دانیم

هر آنچه درباره گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، پرچمداران جدید سامسونگ می‌دانیم

تنها حدود یک ماه تا نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون باقی مانده است، نمایشگاهی که سامسونگ قصد دارد از پرچمداران جدید خود، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در آن رونمایی کند. اخیرا به صورت رسمی‌ این دو پرچمدار جدید سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه از FCC شده‌اند. بر ‌این‌ اساس گلکسی اس 9 با شماره مدل SM-G960U و گلکسی اس 9 پلاس با شماره SM-G965U عرضه خواهد شد. با بررسی ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی در فیسیت همراه باشید.

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

تنها حدود یک ماه تا نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون باقی مانده است، نمایشگاهی که سامسونگ قصد دارد از پرچمداران جدید خود، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در آن رونمایی کند. اخیرا به صورت رسمی‌ این دو پرچمدار جدید سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه از FCC شده‌اند. بر ‌این‌ اساس گلکسی اس 9 با شماره مدل SM-G960U و گلکسی اس 9 پلاس با شماره SM-G965U عرضه خواهد شد.

هرچه که به نمایشگاه جهانی موبایل بارسلون امسال نزدیک‌تر می‌شویم شایعات درباره جانشین‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، پرچمداران جدید ساموسنگ بیشتر می‌شود. به همین دلیل قصد داریم جمع‌بندی از همه آنچه درباره این دو گوشی جدید سامسونگ در دست است را برای شما بازگو کنیم که البته منبع اصلی جعبه لو رفته گلکسی اس 9 است. با فیسیت همراه باشید.

 جعبه لو رفته گلکسی اس 9

 جعبه لو رفته گلکسی اس 9

صفحه نمایش

گلکسی اس 9 با صفحه نمایش 5.8 اینچی با پنل سوپر آمولد و رزولوشن 1440 در 2960 عرضه خواهد شد در حالی که گلکسی اس 9 پلاس با صفحه نمایشی کمی‌ بزرگ‌تر، دقیقا 6.2 اینچ و همان رزولوشن گلکسی اس 9 وارد بازار می‌شود.

دوربین

گلکسی اس 9 بر خلاف انتظار بسیاری، از دوربین دوگانه پشتی بهره نمی‌برد. پرچمدار جدید سامسونگ به دوربین 12 مگاپیکسلی با فناوری Super Speed Dual Pixel و لرزش‌گیر اپتیکال با گشودگی دریچه دیافراگم f1.5 مجهز شده است. این دوربین قادر است فیلم‌های صحنه آهسته (slow motion) با نرخ فریم 960 فریم در ثانیه را به ثبت برساند. دوربین سلفی این گوشی نیز به سنسور 8 مگاپیکسلی با قدرت فوکس خودکار مجهز شده است.

برخلاف گلکسی اس 9، انتظار می‌رود گلکسی اس 9 پلاس به دوربین دوگانه پشتی مجهز باشد و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K و 60 فریم در ثانیه را همانند گلکسی اس 9 را داشته باشد.

سخت افزار

انتظار می‌رود گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ به پردازنده اسنپ دارگون 835 مجهز شده باشند.

گلکسی اس 9 به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود اما پیش بینی می‌شود که نسخه 8 گیگابایتی این گوشی هم تنها اندکی بعد از عرضه این گوشی‌ها، وارد بازار شود. این در حالی است که گلکسی اس 9 پلاس از 6 گیگابایت رم بهره خواهد برد.

دیگر ویژگی‌های ساموسنگ گلکسی اس 9 و 9 پلاس

اگرچه اصلا بعید نبود اما پرچمداران جدید سامسونگ به شارژ بی‌سیم مجهز خواهند بود. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ شارژر وایرلس 10W کاملا جدیدی برای این گوشی‌ها عرضه خواهد کرد که با استفاده از آن‌ها نمی‌توان سایر گوشی‌های سامسونگ را شارژ کرد.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ضد آب هستند. در واقع سامسونگ موفق به کسب گواهی IP68 برای این دو گوشی پرچمدار جدید خود شده است. بنابراین ، گلکسی اس 9 و 9 پلاس می‌توانند تا 30 دقیقه در عمق 1.5 متری در آب غوطه‌ور باشند.

شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 9 به باتری 3200mAh و گلکسی اس 9 پلاس به باتری 3400mAh مجهز خواهند بود.

اسکنر عنبیه یکی دیگر از قابلیت‌های سری جدید گوشی‌های سامسونگ خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی درباره تجهیز این دو گوشی به سنسور اثر انگشت در دست نیست اما پیش بینی می‌شود در صورت وجود سنسور اثر انگشت، این سنسور در پنل پشتی و زیر دوربین گوشی قرار بگیرد.

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر