مسیریاب ممنوعه ویز بار دیگر در دسترس قرار گرفت

مسیریاب ممنوعه ویز بار دیگر در دسترس قرار گرفت

دوباره امروز مسیریاب ویز در دسترس قرار گرفت. بر اساس گزارشی از فارس اپلیکیشن مسیریاب ویز روی اینترنت ثابت و موبایل، بدون هیچ محدودیتی در دسترس قرار دارد. مسئله اینجاست که اخیراً توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن آپدیتی برای مسیریاب ویز ارائه داده‌اند و ازآنجایی‌که هنوز هیچ بیانیه رسمی درباره رفع فیلتر این برنامه مسیریاب منتشر نشده است، هنوز مشخص نیست که در دسترس قرار گرفتن مسیریاب ویز ناشی از رفع فیلتر است و یا تغییرات فنی در برنامه.

مسیریاب ویز در دسترس قرار گرفت

با گسترش تاکسی‌های آنلاین در داخل کشور، استفاده از برنامه‌های مسیریاب همچون ویز در بین مردم و رانندگان تاکسی‌های آنلاین بسیار زیاد شد اما همراه با روی آوردن مردم به استفاده از این برنامه، فعالیت مسیریاب ویز در ایران دچار مشکل شد و درواقع چندین بار از دسترس خارج و دوباره رفع فیلتر شد.

اسفندماه 95 بود که شاهد فیلترینگ این برنامه بودیم که مشکلات بسیاری را برای 50 هزار کاربر این برنامه به وجود آورد. پس از گذشت حدود 6 ماه، اواخر مهرماه بود که این اپلیکیشن رفع فیلتر شد؛ اما ماجرا به اینجا ختم نشد و اواخر آبان ماه دوباره اپلیکیشن ویز برای بار دیگر فیلتر شد.

دبیرکل شورای فضای مجازی علت فیلتر شدن این اپلیکیشن کاربردی را ماهیت اسرائیلی آن اعلام کرده بود. جزییات دلیل فیلترینگ اپلیکیشن مسیریاب ویز را می‌توانید از این لینک بخوانید.

حالا دوباره امروز مسیریاب ویز در دسترس قرار گرفت. بر اساس گزارشی از فارس اپلیکیشن مسیریاب ویز روی اینترنت ثابت و موبایل، بدون هیچ محدودیتی در دسترس قرار دارد. مسئله اینجاست که اخیراً توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن آپدیتی برای مسیریاب ویز ارائه داده‌اند و ازآنجایی‌که هنوز هیچ بیانیه رسمی درباره رفع فیلتر این برنامه مسیریاب منتشر نشده است، هنوز مشخص نیست که در دسترس قرار گرفتن مسیریاب ویز ناشی از رفع فیلتر است و یا تغییرات فنی در برنامه.

آیا شما هم بدون محدودیت به این برنامه دسترسی دارید؟

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


2 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

محسن

سه‌شنبه, 26 دی 1396

این آدمهای هم خودشون رو مسخره کردن ، هم مردم رو
بدون ثانیه ای فکر کردن واسه همه کس و همه چیز تصمیم میگیرن
امیدوارم هر چه زودتر شرشون از سر ملت مظلوم ایران کم بشه

پاسخ

علیرضا

سه‌شنبه, 24 مهر 1397

این آقایون که خودشونو خدای مردم میدونن بجز اذیت کردن ملت و سنگ انداختن جلوی پای مردم بدبخت و فلک زده هیچ خاصیت دیگه ای ندارن.

به خدا ملت دیگه بریدن. کم مردمو اذیت کنید. وقتی میبینید نون خوردن خیلیا به یک اپلیکیشن بنده، کی به شما اجازه داده کسب رزق و روزی مردم رو با اختلال مواجه کنید. هیچ کار مثبتی که برای رفع بیکاری و بدبختی مردم نمی‌کنید لااقل مزاحمت ایجاد نکنید.

]

پاسخ

ثبت نظر