بهترین آنتی‌ ویروس های اندرویدی سال 2017 (قسمت دوم)

بهترین آنتی‌ ویروس های اندرویدی سال 2017 (قسمت دوم)

تلفن هوشمند و تبلت شما نیز به اندازه کامپیوترتان در برابر حمله‌های دیجیتالی آسیب‌پذیرند. به همین خاطر هنگام وب گردی یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی، باید از آن‌ها مراقبت کنید. دراین‌بین اندروید در بین پلتفرم‌های موبایلی از امنیت پایین‌تری برخوردار است و همین موضوع اغلب کاربران را مجاب به استفاده از برنامه‌های ضد جاسوسی و آنتی‌ویروس می‌کند.

تلفن هوشمند و تبلت شما نیز به اندازه کامپیوترتان در برابر حمله‌های دیجیتالی آسیب‌پذیرند. به همین خاطر هنگام وب گردی یا استفاده از شبکه‌های اجتماعی، باید از آن‌ها مراقبت کنید. دراین‌بین اندروید در بین پلتفرم‌های موبایلی از امنیت پایین‌تری برخوردار است و همین موضوع اغلب کاربران را مجاب به استفاده از برنامه‌های ضد جاسوسی و آنتی‌ویروس می‌کند.

اغلب آنتی‌ویروس‌های اندرویدی شامل دو نسخه رایگان و پولی هستند و برخی نیز به مدت رایگان به افراد اجازه استفاده از تمامی قابلیت‌های برنامه را می‌دهند و بعد از معمولاً 30 روز به وی اعلام می‌کنند که در صورت تمایل می‌تواند با پرداخت حق اشتراک سالانه، به نسخه پولی ارتقا پیدا کند. در ادامه همراه ما باشید تا قسمت دوم بهترین آنتی‌ویروس‌های 2017 توسعه یافته برای پلتفرم اندروید را مرور کنیم.

AVG Mobilation Antivirus Pro

AVG Mobilation Antivirus Pro

اگر آنتی‌ویروس‌های کامپیوتری را بشناسید مطمئناً نام AVG برایتان آشناست. این آنتی‌ویروس در کامپیوتری ویندوزهای توانسته جایگاهی خاص را به خود اختصاص دهد و حالا شاهد ساخت نسخه اندرویدی آن با نام AVG Mobilation Antivirus Pro هستیم. با این برنامه می‌توانید ویروس‌ها، کرم‌ها، تروجان ها و جاسوس افزارها را از اسمارت فون خود پاک کنید و با محافظت از حریم شخصی خود امنیت اطلاعات خود را تا حد بالایی تضمین کنید. با نصب این آنتی‌ویروس قدرتمند بر روی اسمارت فون خود می‌توانید مطمئن باشد که هویت شما در زمان بهره‌گیری از اینترنت افشا نخواهد شد و از وبگردی نهایت لذت را در محیطی امن خواهید برد. برای اجرای خودکار نرم‌افزار پس از نصب آن سیستم خود را ریست کنید. AVG Mobilation Antivirus Pro نه تنها موبایل شما در برابر ویروس‌ها، برنامه‌های مخرب، تروجان و اسپیور ها محافظت می‌کند؛ بلکه دارای برنامه‌هایی خاصی برای کمک به شخصی‌سازی و امنیت دیوایس شما می‌باشد.

Avira AntiVir Mobile

Avira

آنتی‌ویروس Avira از اطلاعات شخصی شما مانند عکس‌ها، لیست مخاطبین، ایمیل‌ها، شماره کارت‌های اعتباری و دیگر اطلاعات محرمانه از به سرقت رفتن توسط نرم‌افزارهای مخرب و جاسوسی جلوگیری می‌کند. ازجمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان به محافظت از دستگاه در برابر نرم‌افزارهای مخرب و جاسوسی، محدود سازی دسترسی به برنامه‌های روی سیستم عامل با قفل کردن، اسکن خودکار برنامه‌ها به‌منظور یافتن برنامه‌های مخرب و قطع دسترسی و جلوگیری از بروز شدن، نمایش میزان دسترسی برنامه‌ها به اطلاعات خصوصی شما، فعال کردن مجوزهای لازم برای داشتن حداکثر امنیت، قفل کردن و قرار دادن هشدار برای یافتن سریع دستگاه مفقود شده و امکان پخش صدای بلند برای یافتن گوشی و یا تبلت شاره کرد.

McAfee Mobile Security & Lock

McAfee Mobile Security & Lock

McAfee Mobile Security & Lock آنتی‌ویروس معروف و نام آشنای مکافی از استودیوی McAfee LLC برای دستگاه‌های هوشمند اندروید است که به‌صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است. McAfee یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کمپانی‌های ساخت آنتی‌ویروس و ابزار امنیتی برای انواع سیستم عامل می‌باشد که هم‌اکنون مقر آن در کشور کالیفرنیا می‌باشد. سال تاسیس کمپانی مکافی به 1987 برمی گردد که در طی امضای قراردادی از سوی مایکروسافت و جان مکافی صورت گرفت. آنتی‌ویروس مکافی امکاناتی را برای شما فراهم می‌آورد که بتوانید با خیال راحت و امنیتی 100 درصد در محیط اینترنت به وبگردی بپردازید و همچنین از ورود بدافزارها و ویروس‌ها به سیستم خود جلوگیری کنید. این برنامه در صورت سرقت و دزدیده شدن گوشی‌تان فایل‌های آن را پاک می‌کند. علاوه بر این در مقابل تهدیدهای اینترنتی با بلوکه کردن دسترسی به سایت و ایمیل‌های مخرب عمل می‌کند.

Panda mobile security

Panda mobile security

اگر به دنیای اینترنت خیلی زیاد سر می‌زنید و امنیت اطلاعات و ارتباط‌های آنلاین را لازم می‌دانید، این نرم‌افزار را انتخاب کنید. تنها با یک اشاره دست، این نرم‌افزار حرفه‌ای را بر روی موبایل یا تبلت اندرویدی تان نصب و فعال کنید تا هکرهای کارکشته هم نتوانند از سد دفاعی آن عبور کنند. علاوه با استفاده از این نرم‌افزار شما همواره از مکان دقیق موبایلتان مطلع هستید، امکان سرقت یا گم شدن آن را از بین می‌برید و از نفوذ بدافزارهای سرسخت اندرویدی که رو به افزایش هستند، جلوگیری خواهید کرد. امکانات دیگری هم البته در اختیار شماست. با اپ لاک این امکان را خواهید داشت تا بر روی نرم‌افزارها و بازی‌ها و قسمت‌های شخصی همچون گالری، دفترچه تلفن و... هم پسورد بگذارید و از دسترس عموم خارج کنید. با استفاده از موتور ضدویروس پاندا و در صورت اتصال حافظه‌های جانبی یا سیستم‌های دیگر به دستگاه‌های اندرویدی، می‌توانید از عدم وجود کدها و نرم‌افزارهای مخرب و یا جاسوس افزارهای اندرویدی اطمینان حاصل کنید.

Security Master

Security Master

Security Master ورژن آپگرید شده­ی نرم‌افزار CM Security است. این یک آنتی‌ویروس همه کاره است که هم دانلود و هم امتیازات قابل توجهی را دارد. این برنامه گوشی شما را در مقابل همه نوع بدافزاری حافظت می‌کند و تضمین می‌کند که هیچ ویروسی وارد گوشی شما نشود. ورژن رایگان این برنامه ویژگی‌های امنیتی زیادی از قبیل قفل برنامه، اسکنر، امنیت پیام، امنیت وای‌فای، پاک‌کننده‌ فایل­های اضافی، پاک‌کننده‌ نوتیفیکیشن، تقویت‌ کننده‌ گوشی، خنک‌کننده‌ CPU، ذخیره کننده­‌ باتری، مسدودکننده­‌ تماس و غیره را برایتان به ارمغان می­‌آورد. علاوه­ بر این­ها به شما امکان می­دهد که سایت­های مورد علاقه­‌تان مانند فیس‌بوک، توییتر، یوتیوب و غیره را به‌طور امن از داخل خود همین برنامه جست‌وجو و بروز کنید. بی­‌شک این برنامه یکی از بهترین­ آنتی‌ویروس­های اندرویدی است.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر