نسخه بعدی اندروید، احتمالا اندروید p نام خواهد داشت

نسخه بعدی اندروید، احتمالا اندروید p نام خواهد داشت

کمپانی گوگل اعلام کرده است که از ماه سپتامبر در حال کار روی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید است. شایعاتی درباره نام این نسخه جدید هم وجود دارد. براساس این شایعات نسخه جدید این سیستم‌عامل، اندروید P نام خواهد داشت

نسخه بعدی اندروید، اندروید p

تقریبا 6 ماه پیش بود که نسخه 8 سیستم عامل اندروید با نام اوریو عرضه شد. کمپانی گوگل تا کنون گوشی‌هایی مانند پیکسل 2XL و پیکسل 2 را با تجهیز به اندروید اوریو روانه بازار کرده است و گوشی‌های دیگری همچون نکسوس 5، وان پلاس T و... به اندروید اوریو ارتقا یافته‌اند. لیست گوشی‌هایی که از اندروید اوریو بهره می‌برند را می‌توانید از این لینک بخوانید.

پس از گذشت حدود 6 ماه از عرضه اندروید اوریو، این نسخه توانسته است تنها حدود 7 درصد از سهم بازار سیستم‌عامل‌ها را بدست بیاورد. با این وجود رازهایی درباره نسخه جدیدی از اندروید فاش شده است.

این کمپانی اعلام کرده است که از ماه سپتامبر در حال کار روی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید است. شایعاتی درباره نام این نسخه جدید هم وجود دارد. براساس این شایعات نسخه جدید این سیستم‌عامل، اندروید P نام خواهد داشت؛ اما اطلاعات رسمی دیگری درباره ویژگی‌های نسخه جدید اندروید در دست نیست.

اطلاعات فاش شده از قطعه کدی از پروژه‌ای متن باز از اندروید نشئت می‌گیرد. این قطعه کد نشان می‌دهد که نسل بعدی اندروید Pi نام خواهد داشت اما از آنجایی که روال نام‌گذاری اندروید از ابتدا تاکنون براساس انواع دسرها بوده است و نزدیک‌ترین دسر به عبارت Pie، Pi است بنابراین پیشبینی می‌شود ورژن آینده این سیستم عامل، اندروید pie باشد.

با وجود این نشت اطلاعاتی هم هنوز نمی‌توان به طور قطعی نام نسخه بعدی اندروید را اعلام کرد زیرا امکان دارد حدسمان مانند حدسی که برای نام اندروید 6 زده می‌شد غلط از آب در بیابد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر