بالاخره واتس آپ برای بیزنس‌ها به صورت کاملا رایگان منتشر شد

بالاخره واتس آپ برای بیزنس‌ها به صورت کاملا رایگان منتشر شد

کمپانی فیسبوک، صاحب واتس آپ، نسخه اندرویدی برنامه WhatsApp Business را به صورت کاملا رایگان منتشر کرده است تا صاحبان کسب و کارهای کوچک راحت‌تر بتوانند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند.

WhatsApp Business برای اندروید منتشر شد

مدتی قبل خبرهایی درباره نسخه جدیدی از واتس آپ برای کسب و کارها منتشر شده بود. حالا کمپانی فیسبوک، صاحب واتس آپ، نسخه اندرویدی این برنامه را با نام WhatsApp Business و به صورت کاملا رایگان منتشر کرده است تا صاحبان کسب و کارهای کوچک راحت‌تر بتوانند با مخاطبین خود ارتباط برقرار کنند.

با استفاده از این برنامه صاحبان کسب و کارها می‌توانند پروفایلی برای بیزنس خود بسازند که علاوه بر نام بیزنس، توضیحات مختصری درباره کسب و کارشان به همراه آدرس و راه‌های ارتباطی مخاطبین با خود را در این پروفایل قرار دهند.

یکی از خوبی‌های این برنامه ابزارهای مدیریت پیام است، ابزارهای همچون پیغام خوش‌آمدگویی، قابلیت پاسخ سریع (Quick replies) به سوالات متداول و متریک‌هایی برای اطلاع از تعداد پیغام‌های ارسالی، پیغام‌های دریافت شده و خوانده شده.

تحلیل پیام‌ها در نسخه واتس آپ برای بیزنس‌ها

تحلیل پیام‌ها در نسخه واتس آپ برای بیزنس‌ها 

کاربرانی که برای کسب و کار خود از شماره متفاوتی استفاده می‌کنند می‌توانند به صورت همزمان هر دو برنامه واتس آپ معمولی و واتس آپ برای بیزنس‌ها را با دو شماره متفاوت روی گوشی خود داشته باشند.

در حال حاضر برنامه WhatsApp Business به صورت کامل در دسترس بیزنس‌ها قرار گرفته است اما به نظر می‌رسد که کمپانی فیسبوک در نظر دارد قابلیت‌های بیشتری به برنامه اضافه کند تا کسب و کارها تنها با شارژ حساب کاربری خود بتوانند به این قابلیت‌ها دسترسی داشته باشند.

در حال حاضر این برنامه در کشورهای اندونزی، ایتالیا، مکزیک، آمریکا و انگلیس در دسترس است و سایر کشورها هم تا چند هفته آینده به این سرویس دسترسی خواهند داشت. این برنامه را از طریق این لینک در گوگل پلی می توانید دانلود کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر