کروم کست جدید در راه است

کروم کست جدید در راه است

کروم کست نوعی دانگل اچ دی ام آی HDMI ساخت شرکت گوگل است که در ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۳ عرضه شد. از کروم کست برای پخش خدمات آنلاین شبکه‌هایی هم چون نت فلیکس و سرویس‌های گوگل مانند گوگل پلی و یوتیوب و فایل‌های مدیایی که بر روی دستگاه‌های اندرویدی قرار دارند استفاده می‌شود.البته اپلیکیشن ios آن هم در استور اپل وجود دارد.

کروم کست نوعی دانگل اچ دی ام آی HDMI ساخت شرکت گوگل است که در ۲۴ ژوئیه ۲۰۱۳ عرضه شد. از کروم کست برای پخش خدمات آنلاین شبکه‌هایی هم چون نت فلیکس و سرویس‌های گوگل مانند گوگل پلی و یوتیوب و فایل‌های مدیایی که بر روی دستگاه‌های اندرویدی قرار دارند استفاده می‌شود.البته اپلیکیشن ios آن هم در استور اپل وجود دارد. ساده ترین راه برای لذت بردن از فیلم های آنلاین است و هر آنچه که در وب وجود دارد را به تلویزیون شما می آورد. کافیست آن را به یک HDTV متصل کرده و از طریق iDevice یا لپ تاپ آن را کنترل کنید.کروم‌ کست گوگل، یک پایه کوچک است که به تلویزیون متصل می گردد. این پایه درون یک پورت HDMI وصل می شود و در عین حال به یک کابل مجزا به منظور شارژ شدن از طریق یک پورت USB بر روی تلویزیون ، یا در صورت فقدان، به یک پریز برق نیاز است. هر چیزی که در مرورگر اجرا شود مانند ویدئو بر روی تلویزیون نیز پدیدار خواهد شد. اگر که کروم‌ کست را در کروم اجرا کنید، هیچ محدودیتی نخواهید یافت و می توانید بر روی تلویزیون خود به تماشای محتوای مورد علاقه تان بنشینید.یکی از ویژگی های جالب این دانگل این است که اگر امشب قصد تماشای فیلم سینمایی را دارید، کروم کست می تواند برای شما در زمان مقرر این فیلم را پخش کند. کروم کست به طرز قابل توجهی کوچک است و به راحتی به پشت اکثر تلویزیون ها متصل می شود. کروم کست از گوشی موبایل هوشمند و یا تبلت شما به عنوان کنترل از راه دور استفاده می کند. برق مصرفی کروم کست از طریق USB تامین می شود. محتوای تصویری شما به راحتی از طریق گوشی همراه هوشمند مجهز به iOS و یا Android شما توسط کروم کست منتقل می شود. افراد مختلفی در منزل می توانند از طریق کروم کست بر محتوای پخش شده کنترل داشته باشند و آن را متوقف کنند و یا برنامه دیگری را اجرا نمایند.

بر اساس گزارش هایی که در یک وب سایت به نام 9to5google منتشر شده است،ظاهر این کروم کست ها هم متفاوت از مدل قبلی خواهد بود و شکل بالن هستند که در سه رنگ طراحی شده اند و در این زمینه دو عکس هم متشر شده است.این وب سایت از ویژگی بارز و تازه ی این کروم کست ها صحبت کرده است.این ویژگی fast play نام دارد.این ویژگی باعث می شود این کروم کست با سرعت بیش تری به تلویزیون متصل شود.این در حالی است که مدل فعلی موجود در بازار با سرعت کمی به تلویزیون لینک می شود و این جز مشکلاتی است که معمولا کاربرانش را آزار می دهد.یکی دیگر از ویژگی هایی که از آن صحبت به میان آمده است،سرعت اتصال سریع تر و بهتر به سیستم وای فای WiFi است و به این معنا است که از باند 802.11ac برخوردار است.چندی پیش هم گوگل به ویژگی دیگری از این کروم کست ها اشاره کرد که می توان این کروم کست ها را به طور مستقیم به یک بلندگو وصل کرد هم زمان چند بلندگو را ساپورت می کند و سیستم صوتی خوبی ایجاد می کند. به هر حال بر اساس شایعاتی که ظاهرا بر پایه ی اسناد داخلی معتبر منتشر شده است و تا این زمان تکذیب هم نشده است،این کروم کست 29 سپتامبر برابر با 7 مهر ماه عرضه خواهد شد.لازم به ذکر است نکسوس جدید هم در همین تاریخ عرضه خواهد شد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر