اپل به کاربران اجازه می‌دهد خودشان برای مدیریت باتری آیفون تصمیم بگیرند

اپل به کاربران اجازه می‌دهد خودشان برای مدیریت باتری آیفون تصمیم بگیرند

اپل برای پایین آوردن عملکرد گوشی‌های آیفون قدیمی به کاربران حق انتخاب می‌دهد.


اپل قصد دارد به کاربرانش اجازه دهد تا خودشان تصمیم بگیرند چگونه باتری آیفون خود را مدیریت کنند. درحالی که هنوز جزئیات این قابلیت مشخص نیست اما به زودی با آپدیت iOS منتشر خواهد شد. 

مچ اپل به خاطر پایین آوردن سرعت آیفون‌های قدیمی گرفته شد


ماه پیش معلوم شد که اپل به عمد سرعت آیفون‌های قدیمی را پایین می‌آورد. البته هدف اپل این نبود که مردم را مجبور کند گوشی مدل بالا بخرند بلکه هدفش این بود که نگذارد آیفون‌های قدیمی که باتری‌هایشان خراب شده خاموش شوند. 
البته واکنش‌های منفی به این افشاگری شرکت اپل را متعجب کرد. مقاله‌های عصبانی بسیار و شکایت‌های قضایی باعث شد تا آیفون به کاربران آیفون حق انتخاب بدهد. 

تیم کوک قول داده این مشکل را حل کند 

در مصاحبه‌ای با  ABC News کوک گفت: « وقتی که ما این تصمیم را اعلام کردیم بسیاری از مردم به اصل موضوع توجه نکردند. شاید دلیل این موضوع شفاف نبودن ما درمورد این موضوع بود. به همین دلیل ما از هرکسی که فکر کرده هدف دیگری داریم عمیقاً عذرخواهی می‌کنیم.»
سپس کوک اعلام کرد که آپدیت جدید اپل به کاربران امکان کنترل را روی دستگاه‌هایشان می‌دهد. او گفت:« ما به کاربران اعلام می‌کنیم که چقدر عملکرد دستگاهشان را پایین آورده‌ایم تا آیفون آن‌ها به ناگهان ریستارت نشود. اما اگر این قابلیت را نمی‌خواهند می‌توانند آن را خاموش کنند.» 

اپل همیشه فکر می‌کند از بقیه بهتر است 

البته اپل هنگامی که تصمیم گرفت سرعت آیفون‌های قدیمی را پایین بیاورد به فکر نفع کاربران بود. اما اشتباهی که کرد این بود که به کاربران درمورد این تغییر به درستی توضیحی نداد. این آپدیت همه‌ی سوء تفاهم‌ها را رفع خواهد کرد. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر