معرفی بهترین ها در اسکار تکنولوژی T3

معرفی بهترین ها در اسکار تکنولوژی T3

این مراسم به گونه است که چندین هفته قبل از برگزاری آن بهترین محصولات دنیای فناوری از نگاه داوران و کارشناسان طی بررسی های تخصصی معرفی می شود و مردم از سراسر دنیا می توانند به محصولات رای دهند تا محصولات برگزیده مشخص شوند.این محصولات می توانند اسمارت فون ها،کامپیوترها،کنسول های بازی ،بهترین برندوحتی تکنولوژی های پوشیدنی و اتوموبیل ها و غیره باشند.

این مراسم به گونه است که چندین هفته قبل از برگزاری آن بهترین محصولات دنیای فناوری از نگاه داوران و کارشناسان طی بررسی های تخصصی معرفی می شود و مردم از سراسر دنیا می توانند به محصولات رای دهند تا محصولات برگزیده مشخص شوند.این محصولات می توانند اسمارت فون ها،کامپیوترها،کنسول های بازی ،بهترین برندوحتی تکنولوژی های پوشیدنی و اتوموبیل ها و غیره باشند.

اواسط تیر ماه لیستی از نامزدهای این مراسم در فضاهای مجازی پخش شد تا کاربران به آن ها رای دهند.این نامزدها بر اساس رویدادهای 12 ماه بعد از اخرین مراسم t3 انتخاب می شوند.لیست نامزدهای این مکراسم به شرح زیر بوده است:

بهترین گجت سال

آیپد ایر 2

اپل واچ-ساعت هوشمند اپل

ربات پرنده Phantom 3

دستبند هوشمند سلامتی Fitbit

جی پی اس هوشمند مچی گارمین Garmin Forerunner 920 XT

گوشی همراه اچ تی سی HTC One M9

گوشی همراه سامسونگ گلکسی s6 اج

هدست واقعیت مجازی SAMSUNG GEAR VR

دوربین حرفه ای کانن Canon EOS 7D Mark II

دوربین گو پرو مدلGoPro Hero 4 Black

 

بهترین اسمارت فون سال

اچ تی سی HTC One M9

آیفون 6 اپل

سامسونگ گلکسی S6

سامسونگ گلکسی s6 اج

سونی اکسپریا Z3 کامپکت

ال جیG4

 

بهترین تلویزیون سال

ال جی EC970V

ال جی UF9400

پاناسونیک CX850

پاناسونیک CX400

سامسونگ JS9500

سونی X9000C

 

بهترین کنسول و لوازم جانبی گیم

اچ تی سی وایوهدست واقعیت مجازی htc vive

مایکروسافت ایکس باکس وان

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift Crescent Bay

گیم لپ تاپ ریزر Razer Blade

هدست واقعیت مجازی SAMSUNG GEAR VR

سونی پلی استیشن4

 

بهترین سرویس سرگرمی

Amazon Instant Video

BBC iPlayer

Sky Go

کروم کست گوگل

نتفلیکس

اسپاتیفای

 

برترین تبلت یا لپتاپ سال

اپل آیپد ایر 2

مکبوک پرو رتینا

دل XPS 13

سرفیس پرو 3

گلکسی تبلت Tab3

تبلت سونی اکسپریا z4

 

بهترین دوربین سال

کانن EOS 7D Mark II

دوربین گو پرو مدل GoPro Hero 4 Black

نیکون D3300

المپیوس OM-D E-M5 II

سامسونگ NX1

دوربین اکشن سونی FDR-X1000V 4K

 

بهترین کمپانی یا برند

اپل

گوگل

ال جی

مایکروسافت

سامسونگ

تسلا

 

بهترین نوآوری در طراحی

مکبوک اپل

اپل واچ

دوربین پرنده فانتوم

سیستم صوتی دالبی آتوموس Dolby Atmos

هلولنز مایکروسافت

هدفون Monster iSport Wireless SuperSlim

 

بهترین گجت پوشیدنی سال

اپل واچ

دستبند هوشمند سلامتی Fitbit

جی پی اس هوشمند مچی گارمین Garmin Forerunner 920 XT

ساعت هوشمند ال جی LG G Watch Urbane

ساعت هوشمند موتورولا Moto 360

دستبند هوشمند Basis Peak

 

بهترین اتومبیل سال

آئودی Audi R8 e-tron

بی ام و BMW i8

جگوار Jaguar XE

تسلا Tesla Models S P85D

تویوتا Toyota Mirai

VW Golf GTE

 

بهترین تکنولوژی خانگی

ترموستات هوشمند Honeywell Voice

دستگاه بخور و تصفیه هوای دایسون Dyson Humidifier

لامپ فیلیپس هیو Philips Hue

کتری هوشمند

دوربین امنیتی Withings Home

Works With Nest

از میان لیستی که از پیش رو گذراندید دیشب تنها یکی از آن ها توانست بهترین محصول در عنوان خودش باشد.به گفته ی گزارشگر سایت T3 برخی به این مراسم سالانه اسکار تکنولوژی می گویند.این مراسم باشکوه برای معرفی بهترین محصولاتی است که هر سال زندگی انسان ها را متحول می کنند.این مراسم در سالن باشکوه کاننات لندن  Grand Connaught برگزار شد.ساعت شروع این مراسم ساعت 9:45 به وقت محلی بوده است و تا پاسی از شب ادامه داشته است.اکانت توییتر@T3dotcom این مجله گزارش لحظه به لحظه را توییت کرده است و از هشتگ #T3Awards استفاده کردند.این شب برای اپلی ها یک شب باور نکردنی بود که در مورد آن ها  ستایش های بسیاری صورت گرفت.اپل تقریبا در تمام دسته ها ی این مراسم یک یا بیشتر از یک محصول را نامزد داشت و مطمئنا کم نبوده اند طرفداران بسیاری که به اپل رای داده اند.

ayaz t 1

ayaz t 2

 

اعلام بهترین های تکنولوژی

اولین اعلام بهترین های این مراسم از دوربین ها آغاز شد و سخنران این مراسم اعلام کرد از دوربین هاآغاز می کنند به احترام اینکه این لحظات باشکوه را ثبت می کنند.برنده ی این بخش دوربین المپیوس مدل EM-5 Mk II بود.

 

ayaz t 3

 

بخش دوم اعلام بهترین ها ،بخش بهترین نوآوری خلاقانه ی سال بود و برنده ی آن از میان نامزدهای مهم این بخش ،مایکروسافت بود.مایکروسافت به خاطر هولولنزش برنده ی این بخش شناخته شد. هولونز هدستی است که دنیای واقعی را با دنیای مجازی شما یکی خواهد کرد. یعنی شما می توانید اشکال خود را در دنیای واقعی با این عینک بسازید و با ان زندگی کنید. برای مثال شما با هدست هولولنز می توانید به راحتی یک ویدئو را بر روی دیوار اتاقتان بدون هیچ تلوزیونی تماشا کنید و این ها همه از ترکیب دنیای مجازی هولولنز با دنیای واقعی خودمان اتفاق می افتد. اما اگر با تکنولوژی همراه باشید حتما می دانید که در سال 2014 فیسبوک هدستی به نام Oculus Rift را خریداری کرد. آن هدست هم همین کار ها را انجام می دهد اما با این تفاوت که در Oculus Rift دنیا همه مجازی است و خبری از ترکیب دنیای واقعی و مجازی نیست.

ayaz t 4

 

 

جایزه ی بعدی متعلق به شخصی بود به نام اسپنسر کلی Spencer Kelly از بخش بی بی سی BBC.اسپنسر کلی مجری و تهیه کننده ی برنامه ی کلیک Click بی بی سی است که احتمالا ورزن ایرانی آن را در بخش فارسی بی بی سی با حضور نیما اکبرپور دیده اید.اسپنسر کلی به دلیل مخاطبان بالای برنامه اش که دلیل ان جذابیت اجرای اوست این جایزه را دریافت کرد.البته برنامه ی او علاوه بر مخاطبان زیاد و نحوه ی اجرای جذاب مسائل تکنولوژی را به خوبی معرفی می کند.

ayaz t 6

 

برنده ی بخش محصولات بازی پلی استیشن 4 بود.جایزه ی ویژی این مراسم به جوان ترین طراح این مراسم یعنی Palmer Luckey اهدا شد. .لاکی جوان طراح هدست واقعیت مجازی Oculus Rift Crescent Bay است.لاکی این هدست ها را زمانی که 18 سال داشت طراحی کرده است.لاکی در امریکا زندگی می کند و از طریق ویدیئو کنفرانس در این مراسم زمانی که نامش خوانده شد صحبت کرد.هدست لاکی در بخش بهترین کنسول ها و لوازم جانبی تقدیر ویژه شد.البته لاکی جایزه ی ویژی این مراسم را هم برد.

ayaz t 7

 

ayaz t 14

 

 

در قسمت تکنولوژی های پوشیدنی که اسپانسر آن هافینگتون پست بود، اپل واچ گوی سبقت را از محصولات دیگر ربود و بهترین شناخته شد.در این بخش اپل با کمپانی های فیتبیت،ال جی ،گارمین و موتورولا به رقابت پرداخته است.واقعیت هم اپل واچ از رقبای خود چند سر و گردن بالاتر قرار دارد هم نوع طراحی ان و هم کاربری آن بسیار بهتر از رقبایش بود.

ayaz t 8

 

 

بخش هیجان انگیز ماشین ها از بخش هایی بود که حدس زدن برنده ی ان از قبل کار دشواری بود.محصولات این بخش واقعا لوکس و مهیج بودند و نهایتا بی ام و BMW i8 برنده ی این بخش شناخته شد. ب ام و آی۸ (BMW i8) خودروی هیبریدی است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ اسمش به گوش رسید . این خودرو مجهز به TELE service برای رفع عیب خودرو از راه دور،مجهز به BMW APP (اپلیکیشن بی ام دبلیو قابل نصب بروی اپل واچ برای قفل و باز کردن خودرو و سایر امکانات دیگر)،اینترنت و ... . خودرویی بی نظیر که در اوج هنر و زیبایی آفریده شده است و بی همتایی بی رقیبی در طراحی آن وجود دارد. بی ام و این ماشین را مترقی ترین خودروی اسپرت نام برده است. یکی از دلایل شاهکار شدن این مدل “بی ام و” استفاده و هماهنگی خودرو در بهره گیری از موتور احتراقی و الکتریکی است که به این ماشین جان می دهد. رانندگی با این اتومبیل که طراحی نوآورانه LifeDrive دارد و از مواد فیبر کربنی با طراحی لایه بندی شده در آن استفاده شده است.

 

ayaz t 9

 

در بخش سرگرمی ها هم آمازون بر رقیبانش پیروز شد.این سرویس امازون به نام Amazon Instant Video برای كودكان مجموعه ويدئوهای كمدی تهیه می کند.

ayazt 10

 

 

در بخش بهترین تلویزیون سال برنده برندی نبود جز ال جی که دو محصولش در این بخش نامزد بودند و برنده ال جی EC970V معرفی شد و واقعا با طراحی بی نظیر و ظریف و امکاناتش دور از انتظار نبود.

ayaz t 13

 

بهترین محصول در بخش لپ تاپ و تبلت باز هم برنده ای اپلی بود یعنی آیپد ایر 2. در بیش تر بخش ها نام اپل به عنوان نامزد شنیده می شد.

ayaz t 12

 

در بخش تکنولوژی های هوشمند خانگی برنده Works With Nest شناخته شد.نست یکی از کمپانی های تحت اختیار گوگل است که محصولات اسمارت هوم و یا خانه ی هوشمند تولید می کند.اگر مخاطب سایت فیسیت باشید با این محصولات و تاریخچه ی این کمپانی آشنایی دارید. این ترموستات که قابلیت ارتباط با لوازم جانبی خانگی را دارد دارای سنسور تشخیص گرما و نور است.و می تواند دمای خانه شما را در یک سطح استاندارد نگه دارد. Nest با اجاق گاز و یخچال ساخت LG نیز می تواند در ارتباط باشد.برای مثال اگر شما خانه را ترک کنید و Nest تشخیص دهد که کسی در خانه نیست ،به یخچال فرمان می دهد تا به حالت ذخیره کننده انرزی در بیاید.این مورد در مورد اجاق گاز LG نیز صدق می کند.اگر شما هنگام خروج از منزل یادتان برود که اجاق گاز را خاموش کنید،Nest این کار را برای شما انجام می دهد

xl T3-Awards-2015-Home-650-80

 

در بخش بهترین اسمارت فون برنده سامسونگ گلکسی s6 اج بود.مطمئن منحنی کنار صفحه ی این اسمارت فون خیلی ها را مجذوب کرده است که بیش ترین رای را آورده است.

xl T3-Awards-2015-Phone-650-80

 

 

خیلی دور از انتظار نبود که بهترین برند سال کمپانی نیست جز اپل.اپل در سالی که گذشت سال پرهیاهویی داشت.

 

جایزه ی افتخار T3 را مایکروسافت برد.این کمپانی به دلیل بیش از چهل یال یابقه ی کاری و فعالیت مختلف و تحقیقاتش در دنیای تکنولوژی این جازه ی افتخاری را از آن خود کرد.

 

آخرین بخش جوایز مربوط به بهترین گجت سال بود.در قسمت بهترین گجت سال که لیستی از محصولات عالی و دوست داشتنی امسال تکنولوژی نامزد ان بودند برنده اپل واچ اعلام شد.واقعا این مراسم برای اپل واچ یک شب خاص بود دو جایزه در یک شب برای یک محصول.

ayaz t 8

اپلی ها با دست پر و تشویق های بسیار در این مراسم مواجه شدند.تقریبا در بیش تر بخش ها نامزدهایی داشتند و خلاقیت و زیبایی را به رخ دیگر کمپانی ها کشیدند.این مراسم از نظر فروش و افزایش میزان محبوبیت چه برای برنده های آن و چه برای نامزدهای آن بسیار اهمیت دارد زیرا به رشد فروش آن ها و شناخت محصولاتشان کمک شایانی می کند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر