اپل با عرضه آیفون جدید، به ساخت آیفون X خاتمه می‌دهد

اپل با عرضه آیفون جدید، به ساخت آیفون X خاتمه می‌دهد

پیشبینی می‌شود که اپل با ساخت نسل دوم آیفون X و گوشی‌های جدید در راه، به جای کاهش قیمت آیفون X اصلی و اولیه، به ساخت و عرضه آن پایان دهد.

پایان ساخت آیفون X با عرضه آیفون جدید

کمپانی اپل در کنفرانس سال 2017 خود، برخلاف انتظار همه ما علاوه‌بر آیفون 8 و 8 پلاس، به مناسبت دهمین سالگرد عرضه آیفون به بازار، از گوشی آیفون X خود هم رونمایی کرد. اپل از آیفون X به عنوان گوشی از آینده یاد کرده است و در آن قابلیت‌هایی را قرار داده است که پای برخی از آن‌ها برای نخستین بار و با آیفون X به دنیای گوشی‌های هوشمند باز شد، قابلیت‌هایی همچون FaceID و انیموجی.

گرچه آیفون X گل سرسبد کمپانی اپل است اما این گوشی در ابتدای ورود به بازار قیمت فوق‌العاده زیادی (1000 دلار) داشت. البته با گذشت زمان و ورود مدل‌های جدیدتر معمولا قیمت گوشی‌ها کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل بسیاری از افراد پس از گذشت یک سال از ورود یک گوشی به بازار، به فکر خرید آن می‌افتند اما ممکن است این اتفاق هرگز برای آیفون X اپل نیافتند!

پیشبینی می‌شود که اپل با ساخت نسل دوم آیفون Xو گوشی‌های جدید در راه، به جای کاهش قیمت آیفون X اصلی و اولیه، به ساخت و عرضه آن پایان دهد.

تحلیلگران بر این باورند که به وجود برتری فوق‌العاده آیفون X نسبت به سایر نمونه‌های قبلی آیفون، کاهش قیمت آن می‌تواند روی فروش گوشی‌های آیفون میانرده و قدیمی‌تر اپل تاثیر منفی بسیاری گذاشته و بازار فروش آن‌ها را به کل نابود کند البته اپل هنوز هیچ اظهار نظری در این باره نکرده است.

براساس گزارشاتی از بی جی آر به نظر می‌رسد اپل در نظر دارد در نیمه دوم سال 2018 علاوه بر نسخه جدیدی از آیفون X که احتمالا آیفون X پلاس نام خواهد داشت، دو گوشی دیگر با صفحه نمایش‌های 6.1 و 6.5 اینچی را وارد بازار کند. احتمالا به همراه عرضه این سری جدید از گوشی‌های آیفون، از اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019، تولید آیفون X خاتمه یابد.

با این وضع اگر طرفدار آیفون X هستید می توانید این گوشی را از شهر فافا با قیمت 5830 هزار تومان خریداری کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر