Die with me: اپلیکیشنی که گوشی شما را خاموش می‌کند

Die with me: اپلیکیشنی که گوشی شما را خاموش می‌کند

اپلیکیشن Die With Me به شما اجازه می‌دهد تا هنگامی که شارژ شما کمتر از 5 درصد است با غریبه‌ها چت کنید.

وقتی گوشی شما در حال خاموش شدن است چه کار می‌کنید؟ به احتمال زیاد سعی می‌کنید هرطور شده آن را روشن نگاه دارید تا یک منبع شارژ پیدا کنید. این موضوع تقریباً بین همه مشترک است. 
با این حال یک اپلیکیشن جدید ممکن است این رفتار منطقی شما را تغییر دهد. چرا که Die With Me تنها زمانی قابل دسترسی است که کمتر از پنج درصد باتری داشته باشید. در نتیجه یک نکته‌ی مشترک بین همه‌ی کسانی که در این اپلیکیشن چت آنلاین هستند دارید. 

با غریبه‌های ناشناس چت کنید 

Die With Me یک اپلیکیشن چت ساده است که توسط آن می‌توانید با غریبه‌های ناشناس صحبت کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که یک نام کاربری بسازید. تنها شرط برای ورود این است که گوشی شما کمتر از پنج درصد شارژ داشته باشد. 
این موضوع همه‌ی کاربران حاضر را در شرایط مشابه قرار می‎دهد و گوشی همه‌ی کسانی که حاضر هستند آرام آرام خاموش می‌شود و وقتی که گوشی شما خاموش شد از چت روم حذف شده و دوباره تنها می‌مانید. 
Die With Me زاییده‌ی افکار درایز دیپورتر و دیوید سورپرانانت است. این اپلیکیشن در سال 2016 ساخته شده و اولین بار در فستیوال فیلم مستند بین‌المللی در سال 2017 به نمایش گذاشته شد. حال Die With Me برای اندروید و iOS منتشر شده است. 
دپورتر در ابتدا قصد داشت یک اپلیکیشن همسریابی به شرط پایان یافتن باتری بسازد اما در نهایت یک اپلیکیشن چت ساخت. از آنجایی که این اپلیکیشن با واتس اپ و تلگرام رقابت نمی‌کند به کاربران اجازه می‌دهد آخرین لحظه‌های خود را با هم بگذرانند. 
Die With Me یک اپلیکیشن چت ساده و یک تجربه‌ی اجتماعی جالب است. به هر حال می‌تواند تجربه‌ی آزار دهنده‌ و پراسترس  تمام شدن باتری را به تجربه‌ای هیجان انگیز تبدیل می‌کند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.   

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

feri

شنبه, 07 بهمن 1396

از یه شارژر با ولتاژ پایین استفاده کنین :))) وقتی به 2% رسید، بزنین به شارژ تا 4

پاسخ

ثبت نظر