چالش‌های آینده وب و موبایل ایران بررسی می‌شود

چالش‌های آینده وب و موبایل ایران بررسی می‌شود

با توجه به اهمیت آگاهی از فناوری‌های نوین همچون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و... و درک بهتر چالش‌های پیش رو، قرار است دهم و یازدهم اسفندماه سال جاری همایشی تحت عنوان "آینده وب و موبایل ایران" برگزار شود که البته سومین دوره این همایش خواهد بود.

همایش "آینده وب و موبایل ایران" برگزار می‌شود

ما در عصر اطلاعات زندگی می‌کنیم، عصری که اینترنت، موبایل و فناوری‌های نوین همچون هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا و... به‌شدت پیشرفت کرده است و این فناوری‌ها در حال تغییر شکل زندگی بشر هستند.

در همین راستا و با توجه به اهمیت آگاهی از این فناوری‌های نوین و درک بهتر چالش‌های پیش‌رو، قرار است دهم و یازدهم اسفندماه سال جاری همایشی تحت عنوان "آینده وب و موبایل ایران" برگزار شود که البته سومین دوره این همایش خواهد بود.

درهمایش آینده وب و موبایل ایران، متخصصان و صاحب نظران صنعت وب و موبایل ایران حضور خواهند داشت و شرکت مدیران ارشد سازمان‌ها، صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک، طراحان و توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی و دانشجویان خالی از لطف نخواهد بود.

موضوع اصلی این همایش، بررسی روندهای جهانی فناوری‌های نوین و محورهای اصلی آن اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و فین‌تک خواهد بود.

در این همایش دو روزه شرکت‌کنندگان با فناوری‌های آینده‌ساز وب و موبایل و چشم‌انداز آینده این فناوری‌های نوین در جهان آشنا می‌شوند. ضمن اینکه شرکت‌کنندگان با حضور فعال در مباحث چالشی و ارتباط با متخصصان فناوری اطلاعات ایران، می‌توانند موقعیت‌های شغلی جدیدی یافته و یا تیم‌سازی کنند.

چندی پیش هم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی، در نشستی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی‌های نوین و تاثیر آن‌ها در زندگی، اقتصاد و... موضعی موافق با همراه شدن دولت با این تکنولوژی‌ها پیش گرفت و گارد گرفتن در مقابل این دست تکنولوژی‌ها را عقب ماندن از پیشرفت اعلام کرد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.  


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر