چگونه کنترل‌گر ایکس باکس وان را همگام‌سازی کنیم؟

چگونه کنترل‌گر ایکس باکس وان را همگام‌سازی کنیم؟

چگونه یک کنترل‌گر را به یک ایکس باکس متصل کنیم؟

یک کنترل‌گر جدید ایکس باکس وان خریده‌اید و یا به خانه‌ی دوست خود رفته‌اید و می‌خواهید کنترل‌گر خود را به ایکس باکس متصل کنید؟ به هر حال به هر دلیلی که لازم است این کار را انجام دهید باید بدانید که روند آن بسیار ساده است. 

 

چگونه کنترل‌گر ایکس باکس وان را همگام سازی کنیم؟ 

1- ایکس باکس وان خود را روشن کنید. 

2- سپس با فشار دادن دکمه‌ی Xbox کنترل‌گر خود را روشن کنید. هنگامی که کنترل‌گر به دنبال یک دستگاه می‌گردد تا با آن همگام شود چراغش روشن و خاموش می‌شود. 

3- دکمه‌ی Connect را روی کنسول خود فشار داده و رها کنید. روی ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان اس این دکمه در پایین سمت راست دستگاه، زیر دکمه‌ی پاور قرار دارد. در ایکس باکس وان مدل اصلی این دکمه سمت چپ کنسول در کنار درگاه دیسک قرار دارد. 

4- دکمه‌ی Connect را روی کنترل‌گر خود فشار داده و نگاه دارید. این دکمه‌ی کوچک گرد در بالای کنترل‌گر قرار گرفته است. دکمه‌ی ایکس باکس مدتی چشمک زده، وقتی که متصل شد ثابت می‌شود. 

درضمن شما می‌توانید با متصل کردن یک کابل  micro-USB ، کنترل‌گر خود را به ایکس باکس متصل کنید سپس آن را به کنترل‌گر متصل کرده دکمه‌ی Xbox را فشار دهید تا همگام سازی صورت گیرد. درضمن به این روش می‌توانید کنترل‌گر ایکس باکس وان خود را به کامپیوتر نیز متصل کنید. 

 

اگر جفت سازی موفقیت آمیز نبود از این روش‌ها استفاده کنید: 

• باتری کنترل‌گر را عوض کنید. اگر از باتری شارژی استفاده می‌کنید شارژ بودن آن را چک کنید. 

• در زمان همگام سازی کنترل‌گر را به کنسول نزدیک کنید. 

• هر دستگاه وایرلس دیگر مثل مایکروفر یا لپ‌تاپ را که نزدیک به ایکس باکس و کنترل‌گر هستند خاموش کنید تا تداخلی پیش نیاید. 

• دکمه‌ی Xbox را روی کنسول خود به مدت ده ثانیه فشار دهید تا دستگاه ریبوت شود.

• به یاد داشته باشید که شما فقط تا هشت کنترل‌گر را می‌توانید به صورت یک‌جا متصل کنید. 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر