چگونه از Kodi روی دستگاه‌های اندروید استفاده کنیم؟

چگونه از Kodi روی دستگاه‌های اندروید استفاده کنیم؟

در این مقاله ما به شما می‌گوییم که چگونه کدی را روی دستگاه اندروید نصب کرده و آن را به کروم کست متصل کنید.

Kodi یک اپلیکیشن بسیار خوب برای پخش ویدئو است. این اپلیکیشن برای بیشتر سیستم‌ عامل‌های دسکتاپ و گوشی هوشمند البته به جز iOS موجود می‌باشد. 

اما اندروید چه طور؟ استفاده شما از Kodi روی دستگاه اندروید یک روند دوگانه است. اول باید اپلیکیشن را نصب کنید. دوم باید با استفاده از چند ترفند آن را با کروم کست سازگار کنید. 

 

چگونه Kodi را روی دستگاه اندرویدی نصب کنیم؟ 

نصب Kodi روی دستگاه اندروید ساده است. این اپلیکیشن در گوگل پلی استور موجود است و مانند هر برنامه‌ی دیگر دانلود می‌شود. شما همچنین می‌توانید فایل APK را از وب‌سایت Kodi دریافت کنید اما این نسخه مانند نسخه‌ی پلی استور به صورت خودکار آپدیت نخواهد شد. در نهایت هیچ کس علاقه ندارد که یک فیلم خیلی خوب را روی یک صفحه نمایش پنج اینچی ببیند. در نتیجه بهتر است که Kodi را به کروم کست متصل کنیم. 

دانلود

 

کدی

چگونه Kodi را به کروم کست متصل کنیم؟ 

1- Kodi را دانلود کنید. 

2- LocalCast را برای کروم کست دانلود کنید. 

3- یک فایل اکسپلورر اندروید نصب کنید. 

4- فایل اکسپلورر را در حالتی قرار دهید که فایل‌های مخفی را پخش کند. 

5- به Downloads رفته، فایل playercorefactory را کپی کنید. 

6- به Android > Data > org.xbmc.kodi > Files > .kodi > Userdata بروید. 

7- فایل را پیست کنید. 

هرگاه که یک ویدئو را روی Kodi پخش می‌کنید LocalCast را به عنوان اپلیکیشن انتخاب و کروم کست را به عنوان مقصد انتخاب کنید. ویدئو روی صفحه نمایش شما نشان داده می‌شود. 

این روش بسیار بهتر از قابلیت screen mirroring در گوگل هوم است چرا که دیگر نیازی نیست که صفحه‌ی گوشی شما تمام مدت روشن باشد و باتری شما زود تمام نمی‌شود. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر