ال جی صفحه نمایش های تاشو را برای کمپانی نامشخصی به تولید انبوه می رساند

ال جی صفحه نمایش های تاشو را برای کمپانی نامشخصی به تولید انبوه می رساند

ظاهرا ال جی رویه ای خلاف غول دیگر تکنولوژی یعنی سامسونگ اتخاذ کرده است و نمی خواهد از این فناوری برای دستگاه های تولید شده با برند خودش استفاده کند و امتیاز استفاده از آن را در اختیار کمپانی نامشخصی قرار داده و برای آن ها این محصول خارق العاده را به تولید انبوه رسانده است.سامسونگ از ان گونه صفحه نمایش ها با فناوری اختصاصی خود تنها برای محصولات خدش استفاده می کند

ظاهرا ال جی رویه ای خلاف غول دیگر تکنولوژی یعنی سامسونگ اتخاذ کرده است و نمی خواهد از این فناوری برای دستگاه های تولید شده با برند خودش استفاده کند و امتیاز استفاده از آن را در اختیار کمپانی نامشخصی قرار داده و برای آن ها این محصول خارق العاده را به تولید انبوه رسانده است.سامسونگ از ان گونه صفحه نمایش ها با فناوری اختصاصی خود تنها برای محصولات خدش استفاده می کند کاری که ال جی تمایلی برای آن نداشته است.در گزارش منتشر شده از ال جی نام کمپانی که ال جی فناوری خود را در اختیار آن ها قرار داده است به شدت مخفی نگاه داشته شده است و کنجکاوی های بسیاری در مورد این شریک مرموز وجود دارد.هدف از مخفی نگاه داشتن نام این کمپانی بر اساس گفته های سخنگوی ال جی برای بازار تجاری و رقابت با کمپانی های مانند سامسونگ و اپل است و یک ترفند تجاری است تا بازار تکنولوژی را تشنه نگه دارد و بازار رقابت را گرم کند.بر اساس شواهد موجود مشخص است که این شریک تجاری از نظر مالی بسیار قوی است که حاضر شده میلیون ها دلار برای این فناوری بپردازد و با ال جی در تولید انبوه این فناوری همراه شود.شایعاتی هم مبنی بر تولید این صفحه ها تاشو در کارخانه ای در Gumi, Kyeongbuk کره ی جنوبی وجود دارد که ت این لحظه صحت آن تایید نشده است.

یکی از حدس هایی که در مورد این شریک تجاری مرموز می توان داشت،کمپانی مایکروسافت است.برای این حدس دلایل مختلفی وجود دارد برای مثال این کمپانی از نظر مالی بسیار قوی است،ویندوز 10 آن با قابلیت های مختلفی عرضه شده و بارها اعلام کرده است به دنبال تولید محولاتی است که از تمام پتانسیل ویندوز 10 استفاده کند مانند قابلیت های کنار صفحه این ویندوز 10.به هر این حدس ممکن است درست باشد و یا درست هم نباشد و برای مشخص شدن این شریک مرموز تنها راه حل زمان است. بر اساس گزارش ها ظاهرا این شریک مرموز قبل از بستن قرار داد نهایی با ال جی نمونه هایی از صفحه های تاشوی سامسونگ را هم بررسی کرد و نهایتا تصممی گرفته است با ال جی همکاری کند.مشخص نیست دلیل عدم همکاری با سامسونگ چه چیزی بوده است ، مسائل فنی و کیفیت و یا مسائل مالی؟ یعنی این اتفاق در زمانی رخ داده است که سامسونگ ابتدای هفته ی گذشته تاریخ احتمالی عرضه ی اولین اسمارت فون خود را با فناوری صفحه ی تاشو ماه ژانویه یعنی دی ماه اعلام کرد.

تولید اسمارت فون ها و دستگاه های دیگر با استفاده از این فناوری یعنی صفحه های تاشو آینده ی جدید را برای فناوری رقم خواهد زد و این احتمال وجود دارد که شاهد محصولات خارق العاده ای باشیم.بر اساس تحقیقات وب سایت HIS صفحه نمایش های تاشو قرار است کار خود را به صورت رسمی از سال 2016 شروع کند و تا سال 2020 از بیش از 50 درصد صفحه نمایش های دستگاه های هوشمند در بازار را تسخیر کنند.

ayaz18

در توصیف این صفحه های تاشو باید بگوییم می توانند به سادگی خم شوند و در هر جایی بدون اینکه خط و یا خشی روی آن ها وارد شود، قرار بگیرند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر