با پرینتر اچ پی خود صحبت کنید!

با پرینتر اچ پی خود صحبت کنید!

اچ پی قابلیتی را به پرینترهای جدید خود اضافه کرده که با دستیارهای صوتی هوشمند کار می‌کنند.

به زودی دستیارهای دیجیتالی، پرینتر اچ پی شما را کنترل خواهند کرد. البته این قابلیت هنوز درون پرینترها ساخته نشده بلکه این قابلیت با اسپیکر یا اپلیکیشن دستیار هوشمند و پرینترهای متصل به اینترنت اچ پی کار می‌کند. 
بنا به گفته‌ی انلیز اولسون « استفاده از دستیار هوشمند در پرینتر خانگی مورد بسیار مناسبی برای استفاده از این تکنولوژی است. در خانواده‌های پرمشغله، اکوسیستم دستیار مجازی بسیار پرکاربرد است.» 
شما می‌توانید در خانه فریاد بزنید « از فلان چیز پرینت بگیر» و دیگر بدون نیاز به کلیک کردن روی موس و یا لمس کردن صفحه نمایش از آنچه می‌خواهید یک پرینت بگیرید. اچ پی قصد دارد در آینده‌ی نزدیک این قابلیت را در پرینترهای خود قرار دهد. البته در این صورت باید پرینتر متصل به اینترنتی را که هم اکنون دارید تغییر دهید. 
این اپلیکیشن دستیار همچنین به شما می‌گوید که جوهرتان در حال پایان یافتن است. هم اکنون اچ پی این قابلیت را برای سه دستیار گوگل اسیستنت، الکسا و کورتانا طراحی کرده است. 
البته با به روز رسانی‌های پشت صحنه، اچ پی می‌تواند قابلیت‌های این اپلیکیشن دستیار را در طول زمان ارتقا بخشد تا به فرمان‌های بیشتری برای پرینت پاسخ دهد و یا پیکربندی پرینتر را عوض کند. 
درحالی که اچ پی اولین شرکتی است که دست به چنین اقدامی زده است انتظار می‌رود که سازنده‌های دیگر نیز این راه را ادامه دهند. با گذشت زمان تعداد دستگاه‌هایی که دستیار هوشمند دارند روز به روز در حال افزایش است. به نظر می‌رسد که گوگل اسیستنت، الکسا و کورتانا تازه اول راه خود هستند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر