سامسونگ گلکسی S9 آخرین گوشی از سری S

سامسونگ گلکسی S9 آخرین گوشی از سری S

کمتر از یک ماه دیگر شرکت سامسونگ از گوشی‌های گلکسی S9 و گلکسی S9 Plus رونمایی خواهد کرد اما این گوشی‌ها ممکن است آخرین از سری گوشی‌های S باشند. گفته می‌شود که مدل منتشر شده در سال 2019 سامسونگ گلکسی X نام خواهد داشت و نه گلکسی S10. 
بنا به گفته‌ی محققان این کار برای ساده کردن نام سری گوشی‌ها صورت گرفته در نتیجه اگر تعداد بیشتری از این سری گوشی‌ها ساخته شد برای مثال به این صورت نام گذاری خواهد شد: Samsung Galaxy X (2020). 
درضمن این گوشی رقیب و جایگزینی برای آیفون ایکس خواهد بود. 
با این حال این فرضیه کمی مشکوک است. اول این که نامیدن همه‌ی گوشی‌ها با نام گلکسی  X حتی اگر سال تولید آن‌ها متفاوت باشد تا حدی گیج کننده است و اوضاع را به جای ساده کردن پیچیده می‌کند. 
درضمن شایعات مبنی بر آن است که سامسونگ در حال حاضر در حال تولید گوشی‌های انعطاف پذیر خود است که آن‌ها را سری Galaxy X نامیده است. 
این منبع همچنین می‌گوید که این سری از گوشی‌های سامسونگ فوق پیشرفته هستند اما به این دلیل که با مدل‌های دیگر کاملاً متفاوت هستند سامسونگ آن را از خط تولید گوشی‌های پرچم دار خود جدا کرده است. 
در نتیجه هنوز نمی‌توان گفت که شاهد سامسونگ گلکسی S10 خواهیم بود یا خیر و اگر پاسخ منفی است سری بعدی چه نامیده خواهد شد. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر