ایموجی های جدیدی برای اندروید و iOS در راه است

ایموجی های جدیدی برای اندروید و iOS در راه است

سری 11 ایموجی‌ها که در نیمه دوم سال 2018 عرضه می‌شود شامل ایموجی‌های با رنگ موهای سفید، قرمز، آبی، ابر قهرمان، ضد قهرمان، حیوانات جدید و ... است.

حداقل 157 ایموجی جدید برای اندروید و iOS در سال 2018

ایموجی‌ها با ورود به دنیای ارتباطات، شکل این فضا را به طور کلی تغییر دادند و علاوه بر افزودن جذابیت، باعث درک بهتر پیام‌های ارسالی شدند، مشکلی که همواره در متن بدون لحن وجود دارد و انتقال مفهوم دقیق از طریق متن را به کاری سخت تبدیل کرده است.

امسال هم قرار است مجموعه‌ای از ایموجی‌ها برای پلتفرم‌های موبایلی همچون اندروید و iOS عرضه شود که انتظار داریم سری 11 ایموجی‌ها، حداقل 157 ایموجی جدید داشته باشد و به این ترتیب تعداد ایموجی‌ها به 2832 برسد.

جالب اینجاست که برای اولین بار ایموجی‌های با رنگ و مدل موهای جدید قرمز، سفید، آبی و حتی بدون مو عرضه می‌شوند.

علاوه بر ایموجی‌های بالا، حیوانات جدیدی هم مانند طوطی، طاووس، کانگرو، قو، پشه و... در این لیست قرار دارند.

جذابیت دیگر ایموجی‌های جدید ابرقهرمان‌ها و ضد قهرمان‌هایی هستند که هیچ شخصیت شناخته شده‌ای را نشان نمی‌دهند بلکه شخصیت‌های کاملا جدیدی هستند.

ایموجی‌های جدید برای پلتفرم‌های موبایلی

ایموجی‌های جدید برای پلتفرم‌های موبایلی

به گفته مارک دیویس، بنیانگذار کنسرسیوم یونیکد، لیست ایموجی‌هایی که امروز اعلام شده است کامل است و احتمالا در نیمه دوم سال 2018 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ایموجی چرخنده نمونه دیگری از ایموجی است که قرار است به زودی عرضه شود اما احتمالا این نمونه ایموجی امسال به دست کاربران نمی‌رسد بنابراین باید در سال 2019 منتظر ایموجی‌های چرخنده باشیم.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر