آنر 8 لایت، میان‌رده‌ای قدرتمند و خوش قیمت از خانواده هواوی

آنر 8 لایت، میان‌رده‌ای قدرتمند و خوش قیمت از خانواده هواوی

هواوی آنر 8 لایت که در حدودا یک سال عرضه آن می‌گذرد یکی از گوشی‌هایی است که در میان هم‌رده‌های خود از نظر قیمت، تقریبا بهترین قابلیت‌های سخت افزاری، کیفیت دوربین و ظاهر را ارائه می‌دهد.

آنر 8 لایت، میان‌رده‌ای قدرتمند و خوش قیمت

هواوی یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که یکی از زمینه‌های فعالیت آن تولید موبایل است. این برند در بین ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و جز سه برند غالب کشور است. به همین دلیل قصد داریم امروز یکی از میان‌رده‌های قدرتمند این برند، آنر 8 لایت را به شما معرفی کنیم.

هواوی آنر 8 لایت که در حدودا یک سال از عرضه آن می‌گذرد یکی از گوشی‌هایی است که در میان هم‌رده‌های خود از نظر قیمت، تقریبا بهترین قابلیت‌ها را ارائه می‌دهد.

هواوی آنر 8 لایت به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 با تراکم پیکسلی 424 پیکسل در هر اینچ و پنل LCD مجهز شده است که با تنظیم نور پس زمینه و تکنولوژی ارتقا رنگ، بهترین جلوه‌های بصری را فراهم می‌کند. ضمنا این گوشی به قابلیت حالت استراحت چشم هم مجهز شده است بنابراین برای افرادی که نیاز دارند با استفاده از گوشی طولانی مدت مطالعه کنند گزینه بسیار مناسبی است.

قابلیت حالت استراحت چشم در آنر 8 لایت

قابلیت حالت استراحت چشم در آنر 8 لایت

آنر 8 لایت از پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 655 بهره می‌برد که 4 هسته آن با فرکانس 2.1 گیگاهرتز کار می‌کند و 4 هسته دیگر با فرکانس 1.7 گیگاهرتز. پردازنده این گوشی ساخت خود شرکت هواوی است و از نظر قدرت با اسنپدارگون 808 برابری می‌کند.

یکی از نقاط قوت آنر 8 لایت دوربین آن است. دوربین‌های این گوشی به واسطه حساسیت بالا نسبت به نور کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهند. این گوشی از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ضمنا دوربین اصلی به فوکس خودکار و زوم دیجیتال مجهز شده است؛اما از آنجایی که آنر 8 لایت کاملا یک دست طراحی شده است، هیچ محافظی برای دوربین تعبیه نشده همین مسئله باعث می‌شود لنز دوربین سریع کثیف شود. یکی دیگر از مشکلات دوربین اصلی این گوشی به دریچه دیافراگم نه چندان بزرگ آن برمی‌گردد که روی کیفیت تصاویر در نور کم تاثیر منفی می‌گذارد.

برخلاف دوربین اصلی، دوربین سلفی آنر 8 لایت دارای گشودگی دریچه دیافراگم f2.0 است و تصاویری عریض‌تر نسبت به دوربین اصلی ارائه می‌دهد. باید بگوییم که دوربین سلفی آنر 8 لایت در بین هم‌رده‌های خود بهترین کیفیت ممکن را دارد.

کیفیت دوربین آنر 8 لایت

کیفیت دوربین آنر 8 لایت

دیگر نقطه قوت آنر 8 لایت رم این گوشی است. آنر 8 لایت به 3 گیگابایت رم مجهز شده است؛ اما آنر 8 لایت تنها از 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد با این وجود این گوشی از حافظه جانبی تا سقف 256 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

آنر 8 لایت که به اندروید 7 نوقا مجهز شده است از باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد ضمنا به سنسور اثر انگشت هم مجهز شده است که در عین امن بودن، بسیار سریع عمل می‌کند و برای باز کردن قفل گوشی تنها به کمتر از 0.3 ثانیه زمان نیاز است! ضمنا سنسور اثر انگشت این گوشی می‌تواند هر 5 انگشت شما را تشخیص داده و شناسایی کند با این حال چون در قسمت پشتی گوشی قرار گرفته است به طبع با انگشت اشاره راحت‌تر قابل دسترس است.

سنسور اثر انگشت در آنر 8 لایت

سنسور اثر انگشت در آنر 8 لایت

گذشته از سخت افزار قدرتمند آنر 8 لایت (نسبت به هم‌رده‌های خود)، این گوشی بسیار خوش دست است و با لبه‌های گرد و سطحی کاملا یک دست ظاهری فوق‌العاده زیبا و چشم نواز دارد.

آنر 8 لایت 147.2 میلی متر طول، 72.94 میلی متر عرض و 7.6 میلیمتر ضخامت دارد و ضمنا وزن این گوشی 147 گرم است.

اگرچه آنر 8 لایت در نوع خود و در این رنج قیمت یکی از بهترین‌های بازار است اما این گوشی تنها یک مشکل دارد. آنر 8 لایت دو جایگاه برای سیم کارت نانو دارد اما متاسفانه جایگاه سیم کارت دوم و کارت حافظه یکی است بنابراین چنانچه از کارت حافظه استفاده می‌کنید، تنها یک جایگاه برای سیم کارت در اختیار دارید.

آنر 8 لایت در چهار رنگ سفید، طلایی، آبی و مشکی موجود است.

آنر 8 لایت در چهار رنگ سفید، طلایی، آبی و مشکی

آنر 8 لایت در چهار رنگ سفید، طلایی، آبی و مشکی 

نقاط قوت

  1. سنسور اثر انگشت با قابلیت عمل در کمتر از 0.3 ثانیه
  2. 3 گیگابایت رم
  3. پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای با فرکانس‌های 2.1 و 1.7 گیگاهرتز
  4. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با عالی‌ترین کیفیت ممکن در میان هم‌رده‌های خود
  5. باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی
  6. ظاهری زیبا و یک دست و کاملا خوش دست
  7. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی
  8. حالت استراحت چشم
  9. قیمت مناسب (710 هزار تومان)

خرید آنر 8 لایت از شهر فافا

نقاط ضعف

  1. مشترک بودن جایگاه سیم کارت دوم و کارت حافظه
  2. کاهش کیفیت تصاویر دوربین اصلی در نور کم

اگر به قابلیت‌های آنر 8 لایت توجه کنید می‌بینید که میان‌رده هواوی در بین هم‌رده‌های خود با این حدود قیمت (710 هزار تومان) یکی از بهترین گزینه‌های پیش رو است. بنابراین اگر به دنبال گوشی زیبا، خوش دست، قدرتمند و با قیمت مناسب هستید آنر 8 لایت می‌تواند گزینه فوق‌العاده مناسبی باشد.

می‌توانید این گوشی خوش دست، زیبا، قوی و خوش قیمت را از فروشگاه اینترنتی شهر فافا و با قیمت 710 هزار تومان خریداری کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر