بهترین گوشی های میان رده سال 2017

بهترین گوشی های میان رده سال 2017

بیشتر کاربران از گوشی‌های هوشمندشان برای چت کردن و گشت‌وگذار در اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کنند. برای چنین کارهایی لازم نیست که گوشی بسیار گران‌قیمتی را بخرید. بعضی از سازندگان در ساخت گوشی خود تناسب بین قیمت و مشخصات را مدنظر می‌گیرند اما برخی دیگر به عواملی مانند اندازه نمایشگر، قدرت دوربین و سایر مشخصه‌های اصلی یک گوشی اولویت می‌دهند. در ادامه همراه ما باشید تا مروری داشته باشیم بر بهترین گوشی‌های میان رده ای که در سال 2017 به بازار عرضه شدند.

بیشتر کاربران از گوشی‌های هوشمندشان برای چت کردن و گشت‌وگذار در اینستاگرام و تلگرام استفاده می‌کنند. برای چنین کارهایی لازم نیست که گوشی بسیار گران‌قیمتی را بخرید. بعضی از سازندگان در ساخت گوشی خود تناسب بین قیمت و مشخصات را مدنظر می‌گیرند اما برخی دیگر به عواملی مانند اندازه نمایشگر، قدرت دوربین و سایر مشخصه‌های اصلی یک گوشی اولویت می‌دهند. در ادامه همراه ما باشید تا مروری داشته باشیم بر بهترین گوشی‌های میان رده ای که در سال 2017 به بازار عرضه شدند.

نوکیا 6

نوکیا 6

نمایشگر این محصول که تقریباً 71.4 درصد قاب جلویی را پوشش داده، توسط گوریلا گلس 2.5D محافظت شده که به دلیل برخورداری از شیشه خمیده، جلوه خاصی به آن داده است. نوکیا 6 در نسخه با 3 و 4 گیگابایت حافظه رم به بازار عرضه خواهد شد که به ترتیب از 32 و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برند. در نظر داشته باشید که این محصول از دو سیم‌کارت پشتیبانی کرده، بااین‌حال می‌توان از خشاب سیم‌کارت دوم برای قرار دادن کارت حافظه جانبی استفاده کرد. نوع و قدرت پردازنده یکی از عوامل اصلی در تصمیم‌گیری بسیاری از افرادی است که قصد خرید گوشی هوشمند دارد. چیپ اسنپ‌دراگون 430 مورد استفاده در نوکیا 6 یکی از معدود بخش‌های آن است که بسیاری از مردم، نوکیا را بابت انتخاب این پردازنده سرزنش می‌کنند. این پردازنده دارای فرکانس کاری 1.4G گیگاهرتز بوده و متشکل از هشت هسته‌ Cortex-A53 هست.


هواوی honor 7x

هواوی honor 7x

گوشی honor 7x با تکیه بر ویژگی‌های ممتاز خود برای به چالش کشیدن میان رده‌های ساخت سامسونگ پای به میدان گذاشته است. بهره‌مندی از 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی، نمایشگر 5.93 اینچی IPS در کنار دوربین دوگانه و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، honor 7x هواوی را به رقیبی جدی برای گوشی‌های سری A سامسونگ مبدل کرده است. این میان رده جدید شرکت هواوی از پردازنده کرین 659 قدرت گرفته است. این تراشه با لیتوگرافی 16 نانومتری FinFET ساخت TSMC طراحی شده که به نسبت رقیبانی همچون هلیو X10 و حتی اسنپ‌دراگون 616 که بر روی قطعات 28 نانومتری ساخته شدند، ابعاد بهینه‌ای دارد. هواوی در قاب پشتی honor 7x دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی را تعبیه کرده است. در شیوه چینش سنسورهای دوگانه گوشی honor 7x، یک سنسور رنگی عادی در کنار یک سنسور سیاه‌وسفید دارای رزولوشن بالا قرار گرفته است. سنسور سیاه‌وسفید نور به‌مراتب بهتری جذب کرده و عمق بیشتری دارد.

خرید هواوی honor 7x از فروشگاه شهر فافا


ال‌جی Q6

ال‌جی Q6

ال‌جی Q6 با بدنه یکپارچه، بدون برجستگی دوربین و صفحه کاملاً کشیده با گوشه‌های دارای انحنا، به طراحی جمع‌و‌جور معنایی دوباره بخشیده است. استفاده از گوشی هوشمند با طراحی بهبودیافته‌ای که به راحتی در کف دستان شما جای می‌گیرد را تجربه کنید. صفحه‌نمایش 5.5 اینچ +IPS Full HD با پنل FullVision جزئیات بیشتری را نمایش می‌دهد. نسبت صفحه‌نمایش 18:9 تجربه دیداری جدیدی را ارائه می‌کند. سطح جدیدی از ویدئوها، بازی‌ها و مرور صفحات وب را تجربه کنید. تنها با یک دست به همه‌چیز دسترسی داشته باشید. عرض باریک‌تر 69.3 میلی‌متری باعث می‌شود که لمس، استفاده و نگه داشتن ال‌جی Q6 کاملاً آسان و بدون دردسر باشد. صفحه‌نمایش صاف و حاشیه‌های بسیار باریک از لمس‌ تصادفی که معمولاً در صفحه‌نمایش‌های خمیده روی می‌دهد جلوگیری می‌کند.


گلکسی J7 prime 2017 سامسونگ

گلکسی J7 prime 2017 سامسونگ

بخش جلویی این گوشی میزبان صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی هوشمند می‌باشد. این نمایشگر از پنل‌های محبوب Super AMOLED که ساخت خود کمپانی سامسونگ می‌باشد، استفاده می‌کند. همچنین، رزولوشن استفاده شده برای این نمایشگر هم Full HD یا 1080p می‌باشد که درنهایت تراکم پیکسلی 401 پیکسل بر هر اینچ برای این نمایشگر ایجاد می‌شود. پردازنده مرکزی آن هشت هسته‌ای بوده و فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتزی دارد. رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده و گوشی قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد. در J7 2017 از یک سنسور 13 مگاپیکسلی مدل Sony IMX258 به‌عنوان دوربین اصلی استفاده شده است. همچنین، لنزی با گشودگی دریچه‌ دیافراگم f/1.7 نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این دوربین امکان ضبط ویدئوهایی با رزولوشن Full HD و با فریم ریت 30 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خرید گلکسی J7 2017 سامسونگ از فروشگاه شهر فافا


سونی Xperia XA1 Ultra

سونی Xperia XA1 Ultra

سونی این مدل را به تراشه‌ی‌ Heilo P20‌ مدیاتک مجهز کرده و برای آن چهار گیگابایت رم در نظر گرفته که می‌تواند اطمینان کاربران را برای انجام امور روزمره‌ی نه‌چندان سنگین جلب کند. در کنار این مجموعه‌ی سخت‌افزاری، 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم وجود دارد که برای پاسخ‌گویی به نیاز کاربران مناسب به نظر می‌رسد؛ البته قابلیت پشتیبانی از کارت‌ حافظه‌ ‌جانبی امکان افزایش این فضا را تا 256 گیگابایت دیگر پیش روی کاربران قرار می‌دهد. همچنین نمایشگر 6.0‌ اینچی در‌ XA1 Ultra‌ با وضوح تصویر 1080 × 1920 می‌تواند ویژگی مثبت دیگری برای این دسته از کاربران باشد. این نمایشگر که با فناوری‌ IPS‌ تولید شده می‌تواند تراکم پیکسلی بسیار بالای 367 پیکسل بر اینچ را به تصویر بکشد. سنسور به‌کاررفته در دوربین اصلی این محصول سونی 23 مگاپیکسل و مجهز به فلاش LED است. به نظر می‌رسد با توجه به قابلیت ثبت تصاویر باکیفیت در نور کم و برخورداری از فلاش LED این سنسور می‌تواند تصاویر بهتری را در مقایسه با دوربین‌های محصولات هم‌رده‌ی خود در بازار ارائه دهد.


هواوی میت 10 لایت

هواوی میت 10 لایت

شرکت سازنده در میت 10 لایت از صفحه‌نمایش با رزولوشن 2160 در 1080 بهره گرفته است که به معنای تراکم 407 پیکسل در هر اینچ می‌باشد؛ به همین دلیل است که کیفیت تصاویر روی mate10 lite در سطح بسیار قابل قبولی قرار دارد.Mate 10 lite اولین گوشی دنیاست که با دو دوربین سلفی، یک فلاش سلفی و همچنین یک مانیتور FullView با اندازه 5.9 اینچ با بدنه فلزی به بازار عرضه شده است و هم‌اکنون از فروشگاه شهر فافا قابل سفارش می‌باشد. حاشیه بالایی Mate 10 lite در مقایسه با گوشی قبلی خود 31 درصد و حاشیه پایین هم 36 درصد باریک‌تر شده است. این به این معناست که HUAWEI Mate 10 lite از یک مانیتور 5.9 اینچی در اندازه گوشی معادل یک گوشی با مانیتور 5.5 اینچی بهره می‌برد. قاب جلویی این محصول علاوه بر یک سنسور 13 مگاپیکسلی با اندازه دیافراگم به میزان f/2.0 برای ثبت تصاویر، یک لنز دو مگاپیکسل دیگر هم در کنار آن برای محاسبه اطلاعات مرتبط با عمق میدان بهره‌گیری شده است. این میان رده هواوی همچنین در قاب پشتی میزبان یک سنسور 16 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی است.

خرید هواوی میت 10 لایت از فروشگاه شهر فافا

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر