قابلیت دسترسی سریع به بلوتوث به ویندوز 10 می‌آید

قابلیت دسترسی سریع به بلوتوث به ویندوز 10 می‌آید

مایکروسافت در نظر دارد در آپدیت جدید خود قابلیت دسترسی سریع و بی‌دردسر به بلوتوث را فراهم کند که تست اولیه آن روی ویندوز 10 بیلد 17093 که همین هفته ارائه می‌شود، موجود خواهد بود.

مایکروسافت ویندوز در بین سیستم‌عامل‌های دسکتاپ بیشترین سهم بازار را دارد. به همین دلیل مایکروسافت دائما به‌روز‌رسانی‌هایی را برای این سیستم عامل ارائه می‌دهد که آخرین به‌روزرسانی رسمی این سیستم‌عامل، آپدیت پاییزه بود که با قابلیت‌های بسیاری عرضه شد.

پیشنهاد فیسیت : مهم‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در آپدیت پاییزه ویندوز 10

این بار کمپانی مایکروسافت در نظر دارد در آپدیت جدید خود قابلیت دسترسی سریع و بی‌دردسر به بلوتوث را فراهم کند که تست اولیه آن روی ویندوز 10 بیلد 17093 که همین هفته ارائه می‌شود، موجود خواهد بود.

موس‌های بلوتوثی سرفیس اولین دستگاه‌هایی هستند که به این ویژگی پاسخ می‌دهند. در واقع از این به بعد هنگام اتصال یک موس بلوتوث به ویندوز 10، نوتیفیکیشنی نمایش داده می‌شود که با کلیک بر روی آن می‌توان جفت سازی کامپیوتر با موس را به سرعت انجام داد. به این ترتیب اتصال دستگاه‌های بلوتوث نسبت به قبل بسیار سریع‌تر انجام می‌شود زیرا دیگر نیازی به مراجعه به بخش تنظیمات و اضافه کردن دستگاه بلوتوث نیست.

قابلیت دسترسی سریع به بلوتوث در ویندوز 10

قابلیت دسترسی سریع به بلوتوث در ویندوز 10 

خوشبختانه این ویژگی تنها به موس‌های سرفیس محدود نیست بلکه مایکروسافت با سایر همکاران خود از جمله لاجیتک، در حال کار و تست روی این قابلیت است.

مایکروسافت این قابلیت را در آپدیت رسمی آینده ویندوز 10 عرضه خواهد کرد که انتظار می‌رود این اتفاق در ماه مارس یا آوریل بیافتد.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر