آخرین گوشی‌هایی که به اندروید اوریو مجهز شده‌اند

آخرین گوشی‌هایی که به اندروید اوریو مجهز شده‌اند

شرکت‌های سازنده گوشی‌های جدید و برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر در حال عرضه گوشی‌های خود با اندروید اوریو هستند. بنابراین اگر قصد دارید گوشی جدیدی خریداری کنید و تمایل دارید که به آخرین نسخه اندروید مجهز باشد، پیشنهاد می‌کنیم لیست گوشی‌هایی که از این نسخه از اندروید پشتیبانی می‌کنند را در فیسیت بخوانید.

امروزه گوشی‌های هوشمند در بین مردم به خوبی جای خود را باز کرده‌اند. در این بین سیستم‌عامل اندروید نسبت به همه سیستم‌عامل‌های موبایلی، بیشترین سهم بازار را دارد.

آخرین نسخه سیستم‌عامل اندروید، اندروید 8 اوریو است که گوگل سال گذشته آن را معرفی کرد و در حال حاضر اندروید اوریو در بین نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید، به سهم 1 درصدی در بازار رسیده است كه می‌توانید سهم بازار هر یک از نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل اندروید را از این لینک بخوانید.

اگرچه سهم بازار اندروید اوریو پایین است اما شرکت‌های سازنده گوشی‌های جدید و برخی از گوشی‌های قدیمی‌تر در حال عرضه گوشی‌های خود با اندروید اوریو هستند. بنابراین اگر قصد دارید گوشی جدیدی خریداری کنید و تمایل دارید که به آخرین نسخه اندروید مجهز باشد، پیشنهاد می‌کنیم لیست گوشی‌هایی که از این نسخه از اندروید پشتیبانی می‌کنند را در ادامه بخوانید.

گوشی‌های مجهز به اندروید اوریو

حدود یک ماه پیش لیستی از آخرین گوشی‌هایی که به اندروید اوریو بهره می‌برند منتشر شده که این لیست شامل 17 گوشی بود:

  1. گوگل پیکسل
  2. گوگل پیکسل ایکس ال
  3. نوکیا 8
  4. نکسوس 5 ایکس
  5. گوگل پیکسل 2
  6. گوگل پیکسل 2 ایکس ال
  7. آنر وی 10
  8. آنر 9 لایت
  9. سونی اکسپریا ZXs
  10. سونی اکسپریا XZ1
  11. نوکیا 6
  12. وان پلاس 5
  13. شیایومی Mi A1
  14. موتو X4
  15. سونی اکسپریا XZ
  16. وان پلاس 3 تی
  17. وان پلاس 3

در مقاله قبلی هر یک از 17 گوشی بالا به طور کلی معرفی شده‌اند که می‌توانید از این لینک به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

آخرین گوشی‌های مجهز به اندروید اوریو

حالا 5 گوشی دیگر هم به لیست گوشی‌های مجهز به اندروید اوریو اضافه شده است که ضمن نام بردن از آن‌ها به جزییات کلی هر یک را در ادامه اشاره می‌کنیم.

18- سامسونگ گلکسی اس 8

گلکسی اس 8، گوشی‌ های-اند کمپانی سامسونگ است که به اندروید اوریو مجهز شده است. این گوشی از پردازنده اکسینوس خود کمپانی سامسونگ بهره می‌برد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که البته قابل گسترش است، بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی اس 8

سامسونگ گلکسی اس 8

19- سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

همچون گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس هم به اندروید اوریو همراه با آخرین پچ امنیتی مجهز شده است.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس هم دقیقاً مانند گلکسی اس 8 از پردازنده اکسینوس خود کمپانی سامسونگ بهره می‌برد. این گوشی به باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و ضمناً ضد گرد و غبار و آب هم هست.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

20- وان پلاس 5 تی

این ماه وان پلاس 5 تی هم به اندروید اوریو به‌روزرسانی شده است.

این گوشی از باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی که سرعت شارژ بالایی هم دارد بهره می‌برد. پردازنده مورد استفاده در این گوشی، اسنپ دارگون 835 است و این گوشی در دو نوع 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نوع دیگر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است.

وان پلاس 5 تی

وان پلاس 5 تی

21- آنر 8 پرو

این گوشی یکی از میان رده‌های کمپانی هواوی است که ژانویه سال گذشته به بازار عرضه شد. حالا هواوی این گوشی را به اندروید اوریو مجهز کرده است ضمناً آخرین پچ امنیتی را هم به این گوشی اضافه کرده است.

آنر 8 پرو به پردازنده تخصصی خود کمپانی هواوی، kirin 960 دو هسته‌ای، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.

آنر 8 پرو

آنر 8 پرو

22- هواوی 6 پی

این گوشی یکی از قدیمی‌ترین گوشی‌های اندرویدی است که به اوریو مجهز شده است. هواوی 6 پی از پردازنده دو هسته‌ای اسنپ دارگون 810، 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هواوی 6 پی

هواوی 6 پی

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: gadgetsnow


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

حقیقت جباری

سه‌شنبه, 24 بهمن 1396

با سلام
خبر شما کامل نیست هیچ نامی از برند HTC که حداقل 3 تا از مدل هاش الان اندروید اوریو را دارند من ندیدم در خبر شما و ممکنه از برند ال جی هم تو این لیست باشن که شما نزدین

پاسخ

ثبت نظر