چت‌بات جدید گوگل کاری می‌کند که دوستانتان فکر کنند شما در حال چت کردن هستید

چت‌بات جدید گوگل کاری می‌کند که دوستانتان فکر کنند شما در حال چت کردن هستید

گاهی اوقات هم می‌خواهیم چت کنیم هم به کارهای دیگر برسیم اما فرصت انجام هردو کار را نداریم. حال گوگل ابزاری ساخته که به شما کمک می‌کند تا این مشکل را حل کنید. 
این ابزار که با اپلیکیشن‌های محبوب مثل فیسبوک مسنجر، واتس اپ و توییتر کار می‌کند با دوستان شما ارتباط برقرار کرده و با توجه به سبک صحبت کردن شما پاسخ می‌دهد. درضمن با توجه به اطلاعاتی که گوگل از شما دارد، مثل مکان، برنامه‎ی روزانه و چیزهای دیگر پاسخ‌های خودکار می‌دهد. 
اگر از اپلیکیشن موبایل جیمیل استفاده می‌کنید با Smart Replies  که پاسخ‌های کوتاهی هستند که گاهی اوقات وقتی که در حال خواندن پیام هستید ظاهر می‌شوند آشنا هستید. 
برای مثال اگر کسی برای شما پیام فرستاده که :« آیا موافق هستی به سینما بریم؟» این اپلیکیشن به شما پیشنهاد می‌دهد که بگویید «بله می‌آیم»، «خیر نمی‌آیم» یا «بله در سینما تو را خواهم دید.». اگر روی روی هرکدام از آن‌ها کلیک کنید اپلیکیشن پیام را برای شما در پنجره‌ای باز کرده و کافی است که آن را ویرایش کنید و بفرستید. 
Smart Replies در طول زمان سبک حرف زدن شما را یاد گرفته و آن را در پیشنهادهایش منعکس می‌کند. Reply همچنین به جای شما با توجه به برنامه‌ی تقویمتان و مکانی که در آن هستید قرار تنظیم می‌کند. 
این ابزار همچنین هنگام رانندگی گوشی شما را روی حالت سایلنت قرار داده و به افرادی که به شما پیام داده‌اند می‌گوید که در حال حاضر قادر به صحبت کردن نیستید. 
این اپلیکیشن همچنین وقتی که دیرتان است به شما هشدار می‌دهد. برای مثال وقتی که پیام ضروری با مضمون برای مثال «منتظرت هستیم» دریافت می‌کنید Reply حتی اگر گوشی شما در حالت سایلنت باشد نیز توجه شما را به خود جلب می‌کند. 
Smart Replies پیش از آن که پیام را بفرستد از شما تاییدیه می‌خواهد اما تنها کاری که باید بکنید این است که روی آن کلیک کنید. 
اگر از چت کردن خوشتان نمی‌آید این ابزار به شما کمک می‌کند تا زندگی اجتماعی خود را مدیریت کنید و اگر همانطور که تبلیغ شده است باشد حتی شریک زندگی شما نیز متوجه نخواهد شد که پیام را خودتان ننوشته‌اید. 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


4 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

melikazarei

چهارشنبه, 17 مرداد 1397

من میخواهم باگوگل کارکنم

پاسخ

آرزو

چهارشنبه, 07 اسفند 1398

دست ماروهم بگیر

متین

دوشنبه, 05 فروردین 1398

خو چت کن... خخخخخ

پاسخ

ارزو جون

چهارشنبه, 07 اسفند 1398

خسته نباشید

پاسخ

یونس

یک‌شنبه, 24 فروردین 1399

سلام ارزو

Setayesh

شنبه, 29 آذر 1399

Slm

پاسخ

ثبت نظر