انتشار بی سروصدای Gmail Go برای اندروید

انتشار بی سروصدای Gmail Go برای اندروید

Gmail Go، نسخه‌ی سبک جیمیل برای اندروید است.

گوگل اپلیکیشن Gmail Go را برای اندروید منتشر کرد. اما برعکس دیگر اپلیکیشن‌های Go، Gmail Go بدون معرفی رسمی منتشر شده است در نتیجه هنوز چیزی درمورد جزئیات آن نمی‌دانیم. Gmail Go آخرین نسخه از اپلیکیشن‌های محبوب سبک وزنی است که برای گوشی‌های اندروید مدل پایین منتشر شده است. 
از سال 2016 به بعد گوگل یک سری از اپلیکیشن‌های Go مثل YouTube Go و Files Go را منتشر کرده است. این شرکت در سال 2017 Android Go را منتشر کرد که یک نسخه‌ی مدل پایین از اندروید است. حال Gmail Go منتشر شده است. 

 

Gmail Go به گوگل پلی می‌آید


هم اکنون Gmail Go روی گوگل پلی موجود است. گوگل این اپلیکیشن را اینطور معرفی کرده است: « همان جیمیل همیشگی، اما سبک‎تر و سریع‎تر» و بنا به گفته‌ی کسانی که آن را چک کرده‌اند این تعریف کاملاً صحیح است. 
نبود یک معرفی رسمی باعث شده که ما دقیقاً ندانیم فرق Gmail Go  با اپلیکیشن اصلی جیمیل چیست؛ اما چیزی که واضح است حجم آن کمتر است و فضای کمتری را روی گوشی شما اشغال می‌کند. درضمن به نظر می‌رسد که برای مصرف فضای کمتر ایمیل‌های کمتری را در خود جای می‌دهد. 
بنا به گفته‌ی TechCrunch، Gmail Go برای همه‎ی کاربران موجود نیست و تنها کسانی که از اندروید اورئو ( نسخه‌ی Go) استفاده می‌کنند می‌توانند آن را دانلود کنند. شما می‌توانید آن را از طریق گوگل پلی آپدیت کنید اما باید از قبل Gmail Go را روی دستگاه خود نصب داشته باشید. به همین دلیل این اپلیکیشن به صورت رسمی معرفی نشده است. 
به نظر می‌رسد که گوگل قصد دارد نسخه‌ی سبک وزن همه‌ی اپلیکیشن‌های خود را منتشر کند و به مرور زمان برای افراد بیشتری در دسترس قرار می‌گیرند. درحالی که بیشتر ما هنوز نمی‌توانیم از Gmail Go استفاده کنیم (مگر این که فایل APK را نصب کنید) به زودی این اپلیکیشن در دسترس همه قرار خواهد گرفت. 
Gmail Go دقیقاً مشابه اپلیکیشن اصلی جیمیل است و ممکن است تعجب کنید که چرا نسخه‌ی اصلی این اپلیکیشن انقدر مشکل دارد. ممکن است به زودی نسخه‌های Go اپلیکیشن‌های گوگل جای نسخه‌های اصلی را بگیرند. 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر