آشنایی با بهترین گوشی های اقتصادی سال 2018

آشنایی با بهترین گوشی های اقتصادی سال 2018

اگرچه استفاده از یک گوشی پرچم‌دار و قدرتمند بدون شک بسیار لذت بخش است، بااین‌حال برخی علاقه‌ای به‌صرف هزینه گزاف ندارند. این رویه در بازار گوشی‌های هوشمند نیز پایدار بوده و همیشه وقت عده‌ای هستند که به‌جای خرید پرچم‌داران سال بازار، ترجیح می‌دهند هزینه کمتری را صرف کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ابتدای سال 2018 آشنا شویم.

اگرچه استفاده از یک گوشی پرچم‌دار و قدرتمند بدون شک بسیار لذت بخش است، بااین‌حال برخی علاقه‌ای به‌صرف هزینه گزاف ندارند. این رویه در بازار گوشی‌های هوشمند نیز پایدار بوده و همیشه وقت عده‌ای هستند که به‌جای خرید پرچم‌داران سال بازار، ترجیح می‌دهند هزینه کمتری را صرف کنند. در ادامه همراه ما باشید تا با بهترین گوشی‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه ابتدای سال 2018 آشنا شویم.

X Power ال‌جی

X Power ال‌جی

قابلیت پشتیبانی داخلی OTG در گوشی X Power، کمک می‌کند تا به صفحه‌کلیدها، درایوهای خارجی یا هر نوع USB با استفاده از کابل OTG، متصل شوید. باتری بادوام و خارق‌العاده LG X می‌تواند حتی گوشی دوستانتان را هم شارژ کند. ویدئوها، برنامه‌ها، عکس‌ها و بازی‌های شما بر روی صفحه‌نمایش ‏ 5.3 اینچی گوشی X-Power با کیفیت HD، جلوه‌ای زنده خواهند داشت. همه محتواها، از اسناد ساده گرفته تا تماس‌های تصویری، همگی شفاف‌تر، واضح‌تر و روشن‌تر از قبل نمود پیدا می‌کنند. عکاسی با گوشی X Power ال‌جی به قدری راحت و لذت بخش است که بدون نیاز به لمس کردن گوشی، تنها کافی است به صفحه‌نمایش نگاه کنید؛ قابلیت عکس‌برداری خودکار باقی کار را انجام می‌دهد تا بتوانید حواستان را روی ژست خود متمرکز کنید. دوربین عقب 13 مگاپیکسلی آن حتی به جلوه‌های فیلم‌برداری مجهز است که لذت فیلم‌برداری را برای شما دوچندان خواهد کرد.


بلک بری پاسپورت

بلک بری پاسپورت

نمایشگر به کار رفته در این تلفن 30 درصد عریض‌تر از نمایشگرهای 5 اینچی موجود در بازار طراحی شده و می‌تواند 60 کاراکتر را در یک خط جای دهد. بیشتر تلفن‌ها تنها می‌توانند 40 کاراکتر را در یک خط داشته باشند. نوشتن یادداشت، خواندن کتاب‌های الکترونیک و وب گردی در این صفحه‌نمایش عریض بسیار لذت‌بخش است. بلک‌بری همیشه بهترین صفحه‌ کلیدهای فیزیکی را داشته است اما در این تلفن استانداردهای خود را یک پله بالاتر برده و حالا به‌راحتی می‌توان گفت این صفحه‌ کلید بهترین کیبورد فیزیکی QWERTY است که تا به حال تولید شده است.


K10 ال‌جی

K10 ال‌جی

خط کناری متمایز و مختصه ال‌جی K10 به همراه قالب U شکل فلزی منحنی‌اش مکمل لبه‌های گرد شیشه قوس‌دار 2.5 بعدی شده است. علاوه بر اینکه حسی بی‌نظیر را به دست‌ها القا می‌کند، زیبایی آن نیز با نمایشگر 5.3 اینچ HD دیدنی هست. دوربین سلفی با زاویه دید گسترده 120 درجه اکنون مجهز به لنز درخشان‌تر F2.2 هست که شما و تمامی محیط اطرافتان را ثبت می‌کند. حسگر 5 مگاپیکسلی نیز با فوکوس در مرکز تصویر پرتره‌های پرسپکتیو استانداردی را به ثبت می‌رساند. درت مطلق پردازنده هشت هسته‌ای 1/5 گیگاهرتزی به همراه 2 گیگابایت حافظه رم عملکردی روان و بدون وقفه را در اختیارتان می‌گذارد. عکس‌ها، ویدئوها و آهنگ‌هایتان را روی حافظه داخلی 16 گیگابایتی ذخیره کنید. باتری 2800 میلی‌آمپر آن قابل جدا شدن است تا بتوانید هر جا که هستید آن را تعویض کنید.


وان پلاس ایکس

وان پلاس ایکس

شرکت وان پلاس را با محصولاتی مانند وان پلاس وان و وان پلاس 5 می‌شناسیم، دو گوشی هوشمند پرچم‌دار که تقریبا بهترین سخت‌افزارها را ارائه داده‌اند، همچنین نسخه کوچک شده که در واقع ترکیبی از این دو است، وان پلاس ایکس نام دارد. این گوشی هوشمند دارای پردازنده نسل گذشته بوده و در کل مشخصات سخت‌افزاری بالایی ندارد. اگرچه این دستگاه هیچ ویژگی خاصی ندارد و دوربین نه‌چندان باکیفیت در کنار خروجی صدای نامناسب باعث افت فروش این دستگاه شد، اما در کل وان پلاس ایکس با قیمت اعلام شده ارزشمند است.


پی 10 لایت هواوی

پی 10 لایت هواوی

پی 10 لایت یکی از محصولات شیک و مقرون‌به‌صرفه هواوی است که با قاب پشتی شیشه‌ای، سخت‌افزار قدرتمند و قیمت مناسب، احتمالاً بسیاری از کاربران را غافلگیر خواهد کرد. اگرچه این گوشی فاقد برخی ویژگی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری همچون فیلم‌برداری 4K و لرزشگیر اپتیکال بوده و یا عملکرد صفحه‌نمایش آن همانند گوشی‌های گران‌تر نیست، ولی احتمالاً طراحی جذاب، شارژ دهی بالا، دوربین قوی و سیستم نرم‌افزاری به‌روز، خریداران را راضی می‌کند. این گوشی ارزان‌تر از نسخه بزرگ خود پی 10 می‌باشد البته برخی از ویژگی‌های نسخه بزرگ خود مانند دوربین دوگانه پی 10 را نخواهد داشت به‌جای آن دوربین 12 مگا پیکسلی در پشت این گوشی طراحی شده است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1080p، پردازنده کرین 658، رم 4 گیگابایت، دوربین جلو 8 مگا پیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپری می‌باشد.


گلکسی C5 سامسونگ

گلکسی C5 سامسونگ

بدنه گوشی گلکسی C5 از جنس فلز بوده و 143 گرم وزن دارد. تراشه استفاده‌شده در این گوشی اسنپ‌دراگون 617 است. این تراشه قدرتمند در محیط 64 بیتی با فرکانس 1.5 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. حافظه رم این گوشی 4 گیگابایت بوده و به دلیل استفاده از این ظرفیت بالای رم، در اجرای سخت‌ترین فعالیت‌ها این گوشی سربلند است. صفحه‌نمایش 5.2 اینچی C5 از نوع OLED و به فناوری Super Amoled مجهز شده است. در نهایت مدل C5 سامسونگ از شبکه 4G برای برقراری ارتباط با اینترنت استفاده می‌کند. هم‌چنین این مدل از فناوری‌های ارتباطی EDGE, GPRS, Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.2 هم پشتیبانی می‌کند.


ردمی 4 شیائومی

ردمی 4 شیائومی

ردمی 4 دارای صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1920*1080 پیکسلی است. در این مدل از پردازنده اسنپ‌دراگون 625 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. ردمی 4 دارای حسگر 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه بوده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی است. این گوشی از دو سیم‌کارت و نسل چهارم اینترنت همراه نیز پشتیانی می‌کند. سیستم‌عامل این گوشی اندروید 6 بوده که بر روی آن رابط کاربری MIUI 8 شیائومی قرار دارد. از دیگر ویژگی‌های این مدل با ارزش خرید بالا می‌توان به باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی و درگاه یواس‌بی_سی اشاره کرد.


آیفون 5 اس

آیفون 5 اس

این گوشی در واقع مشخصات آیفون 5 اس را به اضافه برخی امکانات دیگر همچون پردازنده قوی‌تر، دوربین بهتر و برخی ویژگی‌های آیفون 6 اس را با قیمتی کم‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این گوشی که صفحه آن 4 اینچی است، ظاهر آیفون 5 اس را داراست. بخش عمده‌ای از سخت‌افزار مورد استفاده در این گوشی هوشمند در مقایسه با آیفون 5 اس به‌روزرسانی شده‌اند. برای مثال می‌توان به حافظه رم دو گیگابایتی در کنار تراشه A9 و پردازنده کمکی M9 اشاره کرد. البته در این بین نباید دوربین 12 مگاپیکسلی به کار رفته را از یاد برد که از آیفون 6 اس به ارث برده است.


نوکیا 3

نوکیا 3

نوکیا 3 یک دستگاه با کیفیت ساخت مناسب می باشد؛ در این گوشی از فریم با جنس فلز استفاده شده است که ضمن ایجاد مقاومت مناسب برای آن، وزن زیادی را نیز برای آن ایجاد نکرده است. در این گوشی از یک نمایشگر با سایز 5 اینچ و با پنل IPS LCD استفاده شده است. تراکم پیکسلی درنظر گرفته شده برای این نمایشگر نیز 294 پیکسل بر هر اینچ می باشد. در نوکیا 3 از یک باتری با ظرفیت 2630 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که در مقایسه با باتری های 4000 میلی آمپری استفاده شده در برخی از گوشی ها مقدار کمتری می باشد. نوکیا در این گوشی مقرون‌به‌صرفه از پردازنده Mali-T720MP1 استفاده کرده است. در این چیپ از چهار هسته ی پردازشی از نوع A53 با مجموع فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز استفاده شده است. همچنین، در این گوشی شاهد استفاده از دو گیگابایت حافظه ی رم هستیم.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر