چگونه در تلویزیون اندرویدی از صفحه اسکرین شات بگیریم

چگونه در تلویزیون اندرویدی از صفحه اسکرین شات بگیریم

روی تلویزیون‌های هوشمند می‌توان اپلیکیشن، بازی و... نصب کرد و یا حتی با آن وب گردی کرد. بنابراین احتمالی اینکه به اسکرین شات گرفتن نیاز داشته باشید زیاد است. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله روش اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی را به شما آموزش دهیم. با فیسیت همراه باشید.

مدتی که تلویزیون‌های هوشمند در بازار جای خود به خوبی را باز کرده‌اند. تلویزیون‌های هوشمند در واقع دستگاه‌هایی هستند که دارای سیستم عامل بوده و به طبع می‌توانید روی آن‌ها اپلیکیشن‌های مختلف نصب کنید، بازی کنید و حتی وب گردی کنید. در این بین شاید نیاز داشته باشید حین وب گردی مطلبی را ذخیره کنید و یا از امتیاز خود حین بازی عکس بگیرید و برای یکی از دوستان خود بفرستید. در چنین شرایطی اسکرین شات (ScreenShot) گرفتن یکی از ساده‌ترین و موثرترین راه‌حل‌ها است.

به همین دلیل قصد داریم در این مقاله روش اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی را به شما آموزش دهیم. با فیسیت همراه باشید.

اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی

اگرچه اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی به سادگی اسکرین شات (ScreenShot) گرفتن در گوشی اندرویدی نیست اما به هر حال این کار بسیار ساده است اما داشتن ریموت کنترل یا نداشتن آن برای این کار مهم است.

 

1- اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی دارای ریموت کنترل

برای اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

1- برای مدت 5 ثانیه دکمه Home ریموت کنترل تلویزیون اندرویدی را بفشارید.

2- یک منو جدید به صورت pop up در صفحه نمایش تلویزیون ظاهر می‌شود.

3- در بین گزینه‌های موجود در قسمت سمت راست روی گزینه ScreenShot بروید.

4- سپس دوباره دکمه Home ریموت کنترل تلویزیون اندرویدی را بفشارید.

5- حالا از بین گزینه‌های موجود یکی از گزینه‌های Save to photos یا Save and Share را انتخاب کنید.

6- اگر گزینه save and Share را انتخاب کردید، در مرحله بعد اپلیکیشنی که می‌خواهید اسکرین شات را از طریق آن به اشتراک بگذارید را انتخاب کنید.

به همین راحتی کار تمام است!

 

2- اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی بدون ریموت کنترل

مراحل بالا برای زمانی است که تلویزیون اندرویدی شما دارای ریموت کنترل باشد اما اگر ریموت کنترل ندارید از روش‌های زیر می‌توانید برای اسکرین شات گرفتن در تلویزیون اندرویدی استفاده کنید:

1- اگر دستگاه شما دارای پورت USB باشد می‌توانید یک کیبورد وایرلس به آن وصل کنید و از دکمه Print Screen روی کیبورد برای اسکرین شات گرفتن استفاده کنید.

2- اما اگر دستگاه شما دارای پورت USB نیست می‌توانید یکی از برنامه‌های دسترسی ریموت به تلویزیون اندروید را از گوگل پلی استور دانلود کرده و نصب کنید. همه این برنامه‌ها دارای دکمه Home هستند. حالا دوباره با استفاده از مراحل بالا می‌توانید از تلویزیون اندرویدی خود اسکرین شات بگیرید.

 

پیشنهاد فیسیت: چگونه Kodi را روی ویندوز نصب کنیم؟

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

شایان

دوشنبه, 28 بهمن 1398

چطوری در تلویزیون شهاب اسکرین شات بگیریم

پاسخ

ثبت نظر