گلکسی اس 10 اولین گوشی مجهز به 5G خواهد بود

گلکسی اس 10 اولین گوشی مجهز به 5G خواهد بود

اگرچه هنوز حدود یک هفته به رونمایی گلکسی اس 9 باقی مانده است اما شایعات بسیاری درباره پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی اس 10 (galaxy s10) درز پیدا کرده است. بنا به این شایعات سامسونگ گلکس اس 10 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که اینترنت فوق‌العاده پرسرعت 5G را پشتیبانی می‌کند.

اگرچه هنوز حدود یک هفته به رونمایی گلکسی اس 9 باقی مانده است اما شایعات بسیاری درباره پرچمدار آینده سامسونگ، گلکسی اس 10 (galaxy s10) درز پیدا کرده است.

بنا به این شایعات سامسونگ گلکس اس 10 اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که اینترنت فوق‌العاده پرسرعت 5G را پشتیبانی می‌کند.

این موضوع می‌تواند نشان دهنده عقد قراردادی بین سامسونگ و کوالاکام برای انتقال به 5G باشد. بنابراین به نظر می‌رسد که کاربران سامسونگ گلکسی اس 10 (galaxy s10) به اینترنت 5G دسترسی خواهند داشت، این یعنی دسترسی به سرعت حدود 10 گیگ در ثانیه برای دانلود یعنی 66 برابر سریع‌تر از 4G!

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10

بر اساس شایعات اینطور به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی اس 10 (galaxy s10) از نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه (screen-to-body ratio)،  نود و سه درصدی بهره می‌برد، این در حالی است که نسبت ابعاد صفحه نمایش به کل بدنه در سامسونگ گلکسی اس 8، پرچمدار کنونی ساموسنگ، تنها 83.6 درصد است. بنابراین در سامسونگ گلکسی اس 10 با صفحه نمایشی به مراتب بزرگ‌تر مواجه خواهیم بود.

پردازنده این گوشی هم نسبت به نمونه‌های کنونی برتری خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی به پردازنده اسنپ دارگون 855 مجهز شده باشد که نسبت به پردازنده‌هایی که در حال حاضر در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود بسیار کاربردی‌تر باشد.

علاوه بر موارد گفته شده به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی اس 10 (galaxy s10) همانند هواوی میت 10 پرو به واحد پردازنده عصبی مجهز شده باشد اما بر خلاف گلکسی اس 9، سامسونگ در این گوشی از اسکنر اثر انگشت in-screen بهره خواهد برد!

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی اس 10

سامسونگ گلکسی اس 9، پرچمدار جدید سامسونگ قرار است در نمایشگاه جهانی موبایل MWC در 25 فوریه همین امسال رونمایی شود و اگر به رفتار سامسونگ برای عرضه پرچمداران سابق خود دقت کنیم می‌بینیم که پرچمدار کنونی سامسونگ، گلکسی اس 8 در 12 آوریل 2017 رونمایی شد و پرچمدار سابق این کمپانی، گلکسی اس 7 در 12 مارس 2016 رونمایی شده بود.

با این اوصاف انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی اس 10 در یک چهارم اول سال 2019 و در ماه مارس و در نمایشگاه MWC سال 2019 رونمایی شود.

 

بیشتر بخوانید: 

شمارش معکوس سامسونگ برای رونمایی از پرچمداران 2019‌؛ تیزرهای تبلیغاتی گلکسی اس 10

گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10؛ پرچمداران 2019 سامسونگ در راه هستند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

منبع خبر: t3


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر