برای رفع مشکل باگ Text Bomb دستگاه macOS و iOS خود را آپدیت کنید

برای رفع مشکل باگ Text Bomb دستگاه macOS و iOS خود را آپدیت کنید

یک باگ در دستگاه‌های اپل کاری می‌کند که در صورت دریافت بعضی از کاراکترهای زبان تلوگو اپلیکیشن شما از کار بیوفتد. برای در امان ماندن از این مشکل دستگاه خود را خیلی زود به روز رسانی کنید.

شرکت اپل برای رفع مشکل باگ text bomb برای سیستم عامل‌های خود آپدیت جدید منتشر کرده است. در نتیجه اگر دستگاه اپل دارید باید پیش از آن که کسی از این باگ سوء استفاده کند آن را آپدیت کنید. 
متاسفانه با وجود یوتیوب و سایت‌های دیگر تعداد مزاحمین مجازی در حال افزایش است و برای سوء استفاده از باگ Text Bomb کافی است که فرد مزاحم تنها یک پیام به آیفون شما بفرستد. 
باگ text bomb زمانی در iOS و macOS فعال می‌شود که کسی پیامی با کاراکترهای خاص به زبان تلوگو که یکی از زبان‌های هندی است برای شما بفرستد. اگر پیام را باز کنید اپلیکیشنی که در حال استفاده از آن هستید از کار می‌افتد. 
باگ text bomb ایمیل، پیام‌ها، فیسبوک، توییتر، واتس آپ، اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌ها را آلوده می‌کند، در نتیجه تعمیر سریع آن به امری بسیار مهم برای اپل تبدیل شده است.
خوشبختانه اپل خیلی سریع عکس‌العمل نشان داده و آپدیت‌های جدیدی را برای (iOS (11.2.6)، macOS (10,13 و (watchOS (4,2,3 منتشر کرده است. در نتیجه شما باید خیلی سریع آیفون، آی‌پد، آی‌پاد تاچ، مک، تلویزیون اپل و اپل واچ خود را آپدیت کنید. 
به خاطر سادگی و تعداد بالای اپلیکیشن‌های آلوده، این باگ می‌تواند آشوب به پا کند. البته خوشبختانه اپل خیلی به موقع عمل کرده و هیچ مشکل جدی تا به حال پیش نیامده است. 
حرکت سریع اپل برای رفع این مشکل تحسین برانگیز است. اما این مشکل از ابتدا نباید پیش می‌آمد. اپل باید حواس خود را بیشتر جمع کند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر