ورود برند سامسونگ به طرح رجیستری به بعد از عید موکول شد

ورود برند سامسونگ به طرح رجیستری به بعد از عید موکول شد

پس از گذشت تنها یک روز از رونمای سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس، ورود این برند به طرح رجیستری موبایل به بعد از عید موکول شد.

بالاخره بعد از مدت‌ها شایعه پراکنی و انتشار اخبار مختلف، روز گذشته سامسونگ در نمایشگاه جهانی بارسلون 2018 از دو پرچم‌دار جدید خود، سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرد.

پیشنهاد فیسیت : سامسونگ گلکسی اس 9 رونمايی شد، با تمام ویژگی های آن آشنا شوید

پیشنهاد فیسیت : مهمترين قابلیت های موجود در سامسونگ گلکسی اس 9 که در آیفون X نیست

سامسونگ گلکسی اس 9 حدودا 3 میلیون و 200 هزار تومان و سامسونگ گلکسی اس 9 پلاس تقریبا 3 میلیون و 800 هزار تومان قیمت خواهند داشت و پیش فروش این دو پرچم‌دار جدید سامسونگ از سه روز آینده یعنی 11 اسفندماه آغاز خواهد شد و از 25 اسفندماه گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در بازار عرضه خواهند شد.

از آنجایی که سامسونگ یکی از برندهای مطرح و پرطرفدار کشور است تا جایی که 50 درصد از سهم بازار ایران را در دست دارد، برخی از کاربران به وارد نشدن این برند در طرح رجیستری گوشی‌های موبایل شکایت داشتند و برخی علت این امر را باج دهی به ساموسنگ برای از دست ندادن فروش شب عید خوانده بودند زیرا ورود این برند به طرح رجیستری به تعطیلات بعد از عید موکول شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره همین موضوع در توییتر خود چنین نوشت:

بر اساس گزارش دبیر کمیته طرح ثبت تلفن همراه، به‌دلیل سهم ۵۰ درصدی سامسونگ در بازار و لزوم تثبیت شرایط در روزهای پایانی سال و جلوگیری از تاثیرات منفی بر مصرف کننده نهایی، اعمال طرح برای این نشان تجاری به بعد از تعطیلات نوروزی موکول شد.سه نشان تجاری تا پایان سال مشمول طرح خواهند شد.

توییت وزیر ارتباطات درباره ورود برند سامسونگ به طرح رجیستری

توییت وزیر ارتباطات درباره ورود برند سامسونگ به طرح رجیستری

توییت شب گذشته وزیر ارتباطات سر و صدای زیادی به پا کرد و پرسش و پاسخ‌هایی را به دنبال داشت که در ادامه بخشی از این کامنت‌ها و پاسخ‌های وزیر ارتباطات را‌می بینید:

کامنت : این باج به سامسونگ نیست در اصل تا فروش شب عید رو از دست نده؟

پاسخ وزیر ارتباطات : اینطور نیست. این تغییر نیازمند نظارت بیشتره، چون مجموعه‌های مختلف با آغاز تعطیلات در محل کار حاضر نیستند، نظارت بر بازار مشکل میشه و ممکنه سودجویان قیمت را ناگهانی بالا ببرند، شبیه آنچه در ابتدای طرح رخ داد. تعویق دو هفته‌ای به دلیل مراعات حقوق مصرف کننده نهایی است.

 

کامنت : آقای وزیر! به نظر شما احیانا این استثنا قایل شدن برای رجیستری سامسونگ و موکول کردن آن به بعد از نوروز با تاریخ پیش‌فروش و عرضه گلکسی اس ۹ ارتباطی پیدا نمی‌کند؟ یا حداقل ایجاد شبهه نمی‌کند؟ شروع پیش فروش: ۱۱ اسفند عرضه به بازار :‌۲۵ اسفند

پاسخ وزیر ارتباطات : برای رفع شبهه پیشنهاد خوبیه که مدلهای جدید سامسونگ را به محض عرضه مشمول طرح بدانیم. این را پیگیری خواهم کرد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر