گوشی جدید نوکیا 8110، برای کسانی که عاشق گذشته‌اند

گوشی جدید نوکیا 8110، برای کسانی که عاشق گذشته‌اند

شرکت HMD از گوشی جدید نوکیا 8110 خود رونمایی کرد. 8110 مدل یک گوشی نوکیا قدیمی در دهه‌ی هفتاد و اوایل دهه‌ی هشتاد بود. البته این گوشی دقیقاً همان نیست اما یک نوستالژی است از این گوشی برای کسانی است که عاشق گوشی قدیمی خود بوده‌اند. 
پارسال همین موقع HMD نسخه‌ی جدید گوشی نوکیا 3310 را منتشر کرد که شبیه گوشی قدیمی و کلاسیک 3310 بود اما این گوشی با استقبال زیادی رو به رو نشد. حال پس از یک سال شرکت HMD نمونه‌ی جدید نوکیا 8110 را منتشر کرده که ما آخرین بار آن را در فیلم ماتریکس دیده بودیم. 
نوکیا 8110  4G دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی، دوربین 2 مگاپیکسلی و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. البته از یک گوشی ساده هم انتظار نمی‌رود که امکانات زیادی داشته باشد. اما طول عمر باتری این گوشی بسیار بالاست. در حالت استندبای گوشی جدید نوکیا 8110 تا 25 روز دوام می‌آورد. 
این گوشی ارزان و بامزه ظاهری پلاستیکی و یک در دارد که باید آن را با دست باز و بسته کنید. شما بعضی از اپلیکیشن‌های مهم سیستم عامل Smart Feature مثل گوگل اسیستنت، گوگل مپس، فیسبوک، توییتر و البته بازی مار را روی این گوشی دریافت می‌کنید. 
گوشی اصلی نوکیا 8110 به خاطر جلد بزرگ آن به گوشی موزی مشهور بود. گوشی نوکیا 8110 نیز به همان اندازه تپل است. این گوشی در رنگ‌های زرد ( و البته مشکی) به فروش می‌رسد و وقتی آن را در دستتان می‌گیرید شبیه به این است که یک موز واقعی را بغل گوش خود قرار داده‌اید. 

 

دیگر گوشی‌های نوکیا 


لازم به ذکر است که علاوه بر نوکیا 8110 4G، شرکت HMD نوکیا6، نوکیا 7 پلاس، نوکیا 8 سیروکو و نوکیا 1 را نیز منتشر کرده است. سیروکو (Sirocco) گوشی نوکیای پرچم دار HMD و نوکیا1 اولین گوشی با سیستم عامل اندروید گو است. 
نوکیا 8110 4G اردیبهشت وارد بازار شده و قیمت آن 310 هزار تومان خواهد بود. هنوز گفته نشده که نوکیا 8110 در کدام کشورها منتشر خواهد شد اما به نظر می‌رسد که اروپا و خاورمیانه اولین میزبانان این گوشی باشند. 


بازگشت نوستالژیک نوکیا 


نوکیا هم به خاطر خاطره‌ای که همه از آن دارند و هم ساخت گوشی‌های اندرویدی ارزان قیمت دوباره توانسته محبوبیت خود را بازگرداند. اما با وجود این که نوکیا 8110 4G تیتر همه‌ی خبرهاست اما باز هم انتظار می‌رود که گوشی‌های نوکیا 6، 7پلاس و 8 سیریکو بیشترین فروش را داشته باشند.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر