قابلیت بوک مارک برای ذخیره توییت ها رسما به توییتر اضافه شد

قابلیت بوک مارک برای ذخیره توییت ها رسما به توییتر اضافه شد

توییتر به تازگی ابزار جدیدی برای ذخیره و به اشتراک گذاری راحت‌تر توییت‌ها ارائه داده است. ابزار جدید توییتر که بوک مارک (Bookmark) نام دارد امکان ذخیره توییت‌ها به سادگی را فراهم می‌کند.

توییتر به تازگی ابزار جدیدی برای ذخیره و به اشتراک گذاری راحت‌تر توییت‌ها ارائه داده است. ابزار جدید توییتر که بوک مارک (Bookmark) نام دارد امکان ذخیره سریع و راحت توییت‌ها را فراهم می‌کند و گزینه جدیدی برای به اشتراک گذاری توییت‌ها به هر توییت اضافه شده است که امکان اشتراک گذاری آن را راحت‌تر و وسیع‌تر می‌کند.

کاربران زیادی بارها از توییتر درخواست کرده بودند که راهی برای ذخیره توییت‌ها ارائه دهند. توییتر در پاسخ به این درخواست در ماه نوامبر 2017 برای اولین بار قابلیت  بوک مارک (Bookmark) را تست کرد و حالا بعد از گذشت سه ماه، قابلیت بوک مارک (Bookmark) به صورت رسمی به توییتر آمده است.

چگونه از Bookmark در توییتر استفاده کنیم

قابلیت Bookmark در توییتر در واقع روشی برای ذخیره توییت‌ها است تا بعدا بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برای استفاده از این قابلیت کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. روی آیکن اشتراک گذاری زیر توییت کلیک کنید.
  2. گزینه Add Tweet to Bookmark را انتخاب کنید.

به همین راحتی توییت دلخواه خود را ذخیره کرده‌اید!

چگونه از Bookmark در توییتر استفاده کنیم

چگونه از Bookmark در توییتر استفاده کنیم

دسترسی به توییت‌های ذخیره شده در Bookmark

اگر بعدا بخواهید به این توییت‌های ذخیره شده دسترسی داشته باشید کافی است دو مرحله ساده زیر را طی کنید:

  1.  روی پروفایل خود کلیک کنید.
  2. گزینه Bookmarks را انتخاب کنید تا همه توییت‌ها برای شما نمایش داده شود.

 

جالب اینجاست که توییت‌هایی که ذخیره کرده‌اید تنها برای شما نمایش داده می‌شود بنابراین منتشر کننده توییت از این موضوع مطلع نمی‌شود. ضمنا به راحتی می‌توانید توییت‌ها را از طریق ایمیل و یا پیام متنی با استفاده از دکمه share به اشتراک بگذارید.

قابلیت Bookmark برای  ذخیره توییت‌ها در توییتر از هم اکنون در نسخه‌های اندروید و iOS و توییتر لایت و نسخه وب توییتر روی موبایل در دسترس است. اگر این قابلیت برای شما فعال نشده است از لینک‌های ارائه شده، نسخه جدید برنامه را دانلود و نصب کنید.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: makeuseof


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر