امکان تولید نکسوس هوآوی 128 گیگاباتی

امکان تولید نکسوس هوآوی 128 گیگاباتی

چندی پیش مشخص شد هوآوی توسعه دهنده ی نکسوس بعدی گوگل انتخاب شده است.در این زمان بیش تر اطلاعات در حد شایعه است و تا کنون اطلاعات رسمی از این محصول از جانب شرکت گوگل منتشر نشد است و دنیای فناوری منتظر رویداد بزرگ گوگل در هفت مهرماه است.در این رویداد محصولات دیگری مانند کروم کست هم رونمایی می شود.بر اساس شایعات منتشر شده نام نکسوس بعدی P6 انتخاب شده است البته تا کنون مانند شایعات دیگر گوگل واکنشی در مورد این نام نشان نداده است

چندی پیش مشخص شد هوآوی توسعه دهنده ی نکسوس بعدی گوگل انتخاب شده است.در این زمان بیش تر اطلاعات در حد شایعه است و تا کنون اطلاعات رسمی از این محصول از جانب شرکت گوگل منتشر نشد است و دنیای فناوری منتظر رویداد بزرگ گوگل در هفت مهرماه است.در این رویداد محصولات دیگری مانند کروم کست هم رونمایی می شود.بر اساس شایعات منتشر شده نام نکسوس بعدی P6 انتخاب شده است البته تا کنون مانند شایعات دیگر گوگل واکنشی در مورد این نام نشان نداده است و مشخص نیست درست باشد یا نه.امروز شایعه دیگری نیز در دنیای مجازی منتشر شده است که از حافظه ی 128 گیگاباتی سخن می گوید.اگر این شایعه صحت داشته باشد هوآوی نکسوس اولین گوشی 128 گیگابایتی نکسوس خواهد بود.اگر این شایعه صحت داشته باشد،هوآوی نکسوس ها به ترتیب در سه حجم 32،68 و 128 گیگابایتی تولید می شوند.ت به حال صحبتی از هزینه ی احتمالی این گوشی های 128 گیگابایتی نشده است و احتمالا قیمیت آن در رویداد گوگل مشخص می شود.سال گذشته زمانی که نکسوس 6 عرضه شد تفوت قیمت 64 گیگابایتی آن نسب به 32 آن تقریبا پنجاه دلار بود.

البته ممکن است این حافظه ی 128 گیگاباتی صحت نداشته باشد زیرا یکی از سیاست های گوگل ترویج استفاده از فضای ابری در میان کاربران تکنولوژی است و افزایش حافظه با سیاست گوگل همخوانی چندانی ندارد.

گوشی های نکسوس گوگل علاوه بر هوآوی توسعه دهنده ی دیگری هم دارد و آن ال جی است و نکسوس آن 5X نام دارد.حافظه ی این گوشی ها بر اساس شایعاتی که تا به امروز منتشر شده است 32 و 68 خواهد بود و صحبتی از حافظه ی بیش تر نشده است.

گمان می رود P6 و X5 به ترتیب شش و پنج اینچی خواهند بود.این حدسی است که کارشناسان تکنولوژی و رسانه از انتخاب ابن نام دارند.پیش از این مشخصات احتمالی این گوشی چنین بیان شده است: نکسوس 5X ال جی دارای مشخصات صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p، دوربین 12 مگایپکسلی، پردازنده اسنپدراگون 808 و سنسور اثر انگشت خواهد بود.

نکسوس p6 هوآوی هم پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 810 ، نمایشگر 6اینچی، 3 گیگابایت فضای رم و پردازنده گرافیکی آدرنو 430 برخوردار خواهد بود.

با این وجود باید تا رویداد بزرگ گوگل منتظر ماند تا دید چقدر از این شایعات که تا این لحظه منتشر شده اند و احتمال می رود با نزدیک شدن به تاریخ رویداد بیش تر هم می شوند صحت خواهند داشت.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر