بهترین بازی‌های تبلت و کامپیوتر برای کودکان (بخش دوم)

بهترین بازی‌های تبلت و کامپیوتر برای کودکان (بخش دوم)

ده بازی منتخب برای کودکان را در فیسیت ببینید + لینک دانلود

در این مقاله ده بازی برتر تبلت و کامپیوتر را که برای  کودکان به شما معرفی می‌کنیم. ما این بازی‌ها را خیلی با دقت انتخاب کرده‌ایم که برای کودکان مناسب باشند. 

بخش اول این مقاله را از این لینک بخوانید.

6- Frisbee Forever 2


شاید پرت کردن یک دیسک پلاستیکی به نظر خیلی بازی کسل کننده‌ای به نظر برسد. Frisbee Forever 2 برای جذاب‌تر کردن این بازی از ترن هوایی استفاده کرده است. شما در حال حرکت روی ترن هوایی باید دیسک‌های خود را درون دروازه‌های مخصوص بیندازید. 
این بازی شباهتی به بازی‌های نینتندو دارد. تصاویر آن زیبا و کنترلش بسیار ساده و برای همه مناسب است. درحالی که این بازی رایگان است اما شما با دریافت جایزه می‌توانید درون بازی خرید هم انجام دهید. 

game

اندرویدiOS

7- Fruit Ninja


در نمونه‌ی قدیمی این بازی شما با انگشت خود باید میوه‌ها را خرد می‌کردید و حواس خود را جمع می‌کردید که اشتباهی بمب‌ها را نزنید. حال این بازی را می‌توانید روی تبلت نیز انجام دهید. درضمن این بازی قابلیت چند بازیکنی نیز دارد. 

game

اندروید / iOS

8- Mekorama


با وجود دنیای بسیار کوچک و بند انگشتی این بازی شباهت زیادی به بازی Monument Valley دارد. اما فرقش این است که تمرکز Mekorama روی مسیریابی است و در طی مسیر شما باید به ربا‌ها کمک کنید تا به هدفش برسد. 
این بازی جذاب و هوشمندانه است و به راحتی می‌توانید روی تبلت با کودکتان آن را بازی کنید. وقتی که پنجاه مرحله را انجام دادید می‌توانید مراحل جدیدتر را از اینترنت دانلود کنید. 

game

اندروید / iOS


9- Super Stickman Golf 3


برای بسیاری از کودکان گلف بازی جذابی نیست. اما Super Stickman یک بازی گلف ساده نیست. بلکه شما باید توپ خود را در موقعیت‌های مختلفی مثل جزیره‌های سرگردان، یک مکان که با لیزر محافظت می‌شود، قلعه‌های بزرگ و غیره در سوراخ مخصوص بیندازید. 
در حالی که این بازی یک نفره است اما انجام دادن آن روی یک صفحه نمایش بزرگ بسیار مناسب است. البته این بازی حالت چندنفره هم دارد. شما می‌توانید یکی یکی به ترتیب با دوستان خود بازی کنید و هرکس امتیاز خودش را بگیرد. 

game

اندرویدiOS


10- Spaceteam


اگر چندین فرزند دارید که هرکدام تبلت خود را دارند Spaceteam بازی بسیار خوبی است که همه‌ی آن‌ها را سرگرم کنید و کار گروهی را به آن‌ها بیاموزید. در این بازی یک تیم فضایی که در یک سفینه هستند سعی می‌کنند از تشعشعات یک ستاره‌ی منفجر شده فرار کنند. 
وقتی که دستگاه‌ها را به هم متصل کردید دستورالعمل روی صفحه ظاهر می‌شود. البته فقط یک نفر می‌تواند تنظیمات را انجام دهد. اما این بازی به شدت برای کودکان جذاب است. 

game

داندروید/iOS

 

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر