از کجا بفهمیم باتری دستگاه اندروید ما سالم است؟

از کجا بفهمیم باتری دستگاه اندروید ما سالم است؟

آیا باتری دستگاه اندروید ما سالم است؟ چطور می‌توانیم آن را ارتقا بخشیم؟ پاسخ این سوالات را در این مقاله بخوانید.

طول عمر باتری گوشی یا تبلت یک دغدغه بزرگ برای بیشتر کاربران اندروید است. اما به جز مصرف روزانه آیا به این فکر کرده‌اید که راهی بیابید تا طول عمر باتری خود را برای طولانی مدت بالا ببرید؟ 
در طول زمان باتری‌های لیتیوم-یونی خراب می‌شوند و دیگر کارایی سابق را ندارند. دیگر مثل سابق شارژ را حفظ نمی‌کنند و شما ناچارید که آن‌ها را مدام به شارژ بزنید. در نتیجه شاید بد نباشد که ببینید باتری گوشی شما چقدر سالم است و آن را ارتقا بخشید. 
درحالی که خود سیستم عامل اندروید چنین قابلیتی ندارد اما یک اپلیکیشن هست که کار شما را ساده می‌کند. 

 

از کجا بفهمیم که باتری دستگاه اندروید ما سالم است؟ 


برای این کار اپلیکیشن رایگان Accubattery را دانلود کنید. البته اپلیکیشن‌های دیگری نیز موجود هستند اما این یکی از بهترین‌هاست. 
وقتی که آن را نصب کردید این اپلیکیشن به شما می‌گوید که چه کاربردهایی دارد و چگونه می‌توانید طول عمر باتری خود را فزایش دهید. برای مثال به تازگی محققان دریافتند که اگر باتری خود را به جای 100 درصد 80 درصد شارژ کنید طول عمر آن زیاد می‌شود. 
این اپلیکیشن به شما پیشنهاد می‌کند که گوشی خود را تا 80 درصد شارژ کنید اما شما می‌توانید میزان آن را تغییر دهید. 

battery


برای نتیجه گیری باید مدتی را به صورت معمولی از دستگاه خود استفاده کنید. سپس Accubattery اطلاعاتی را درمورد باتری گوشی شما (و میزان مصرفتان) ذخیره کرده و آن را به شما نشان می‌دهد. پس از یک یا دو روز استفاده، می‌توانید نتیجه را دریافت کنید اما پس از یک هفته یا یک ماه نتایج دقیق‌تری را دریافت خواهید کرد. 
درون اپلیکیشن اطلاعاتی را درمورد این که باتری شما چقدر دوام خواهد آورد روی تب Discharging می‌بینید که جزئیاتی درمورد میزان مصرف باتری ، میزان مصرف هر اپلیکیشن و غیره را به شما نشان می‌دهد. 
تب Charging به شما می‌گوید که دستگاهتان چقدر سریع شارژ می‌شود و تب Health وضعیت باتری شما را در مقایسه با یک دستگاه جدید مقایسه می‌کند. 

 

بیشتر بخوانید:

بایدها و نبایدهای کالیبره کردن باتری گوشی؛ بررسی باورها درست و غلط

6 دلیلی که باعث دیر شارژ شدن باتری گوشی می‌شوند به همراه راه‌حل

با برنامه ای کم حجم، عمر باتری گوشی‌های اندرویدی خود را دو برابر کنید​​​​​​​

هک باتری موبایل، روشی بکر برای نفوذ به گوشی

 

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

سعید

شنبه, 12 اسفند 1396

بدرد نمیخورن

پاسخ

ثبت نظر