با برنامه ای کم حجم، عمر باتری گوشی‌های اندرویدی خود را دو برابر کنید

با برنامه ای کم حجم، عمر باتری گوشی‌های اندرویدی خود را دو برابر کنید

با برنامه کم حجم AccuBattery، درصد شارژ باتری را در بازه مناسب حفظ کرده و طول عمر باتری گوشی را دو برابر افزایش دهید.

گوشی‌های هوشمند این روزها در بین مردم سراسر دنیا جایگاه خاصی دارند و تقریباً کمتر کسی را می‌بینید که از گوشی‌های هوشمند استفاده نکند. در حال حاضر گوشی هوشمند جای بسیاری از وسایل مورد نیاز افراد ازجمله دوربین، دفترچه یادداشت، ساعت، کتاب، حتی کامپیوتر و... را گرفته است و به ابزاری همه‌کاره تبدیل شده است. همین مسئله باعث می‌شود که کاربر بخواهد ساعت‌ها از گوشی خود استفاده کند. به همین دلیل طول عمری باتری گوشی یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید گوشی به آن توجه می‌شود.

حتماً شما هم زمانی را به یاد می‌آورید که باتری گوشی‌های هوشمند به‌راحتی قابل تعویض بود اما در حال حاضر باتری بیشتری گوشی‌ها، قابل جداسازی نیست و مسئله با تعویض باتری حل نمی‌شود. به همین دلیل طول عمر باتری گوشی بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است و از طرف دیگر مراقبت از باتری گوشی هم مهم‌تر شده است.

طول عمر باتری گوشی هوشمند چگونه کاهش می‌یابد

اغلب گوشی‌های هوشمند از باتری لیتیوم یونی بهره می‌برند که به دلیل روش شارژ شدن این باتری‌ها، بعد از تعداد دفعات مشخصی شارژ شدن که معمولاً 100 تا 200 مرتبه است، 10 تا 25 درصد از عمر باتری گوشی کم می‌شود! البته این درصد کاهش طول عمر باتری به کیفیت ساخت آن هم مربوط می‌شود.

بازه مشکل‌ساز شارژ باتری

اگرچه کاهش طول عمر باتری گوشی اجتناب‌ناپذیر است اما همیشه راهی برای بهبود شرایط وجود دارد. درواقع بدترین و آسیب‌زننده‌ترین بازه برای شارژ باتری گوشی هوشمند زمانی است که شارژ باتری از 20 کمتر باشد و یا از 80 بالاتر باشد. بنابراین اگر همیشه سعی کنید شارژ باتری گوشی هوشمند را بین بازه 20 تا 80 درصد نگه دارید باتری گوشی دیرتر خراب می‌شود.

اپلیکیشن اندرویدی برای افزایش عمر باتری گوشی

شاید برای شما هم سخت باشد که دائماً به درصد شارژ باتری توجه کنید یا هنگام کار کردن با گوشی به‌طورکلی این مسئله را فراموش کنید و یا حتی حین شارژ فراموش کنید که وقتی درصد شارژ باتری به 80 رسید، شارژ را قطع کنید. این مسائل کاملاً طبیعی است. اما نگران نباشید، برنامه اندرویدی با نام AccuBattery وجود دارد که به صورت اتوماتیک به شما هشدار می‌دهد که درصد شارژ باتری از 20 درصد کمتر شده و یا اینکه از 80 درصد بیشتر شده است. به این ترتیب همواره شارژ باتری گوشی شما در بازه‌ای امن قرار می‌گیرد و به دنبال این مسئله باتری گوشی اندرویدی، دو برابر دیرتر از حالت معمول خراب می‌شود.

این برنامه را می‌توانید از این لینک دانلود کنید.

برنامه AccuBattery

برنامه AccuBattery

 برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

مهلا ثابت

دوشنبه, 13 فروردین 1397

سلام
به نظرم بهتره چند نفر به تیممون اضافه کنید. خیلی از خبرهارو کار نمیکنید یا خیلی دیر
قبلا بهتر بودین و تنوع اخبارتون هم بیشتر بود فکر کنم
به هرحال انتقاد بد نیست.

پاسخ

ثبت نظر