آیا فیلتر شدن تلگرام در آغاز سال جدید صحت دارد؟

آیا فیلتر شدن تلگرام در آغاز سال جدید صحت دارد؟

اخيرا اخباری درباره فیلتر شدن تلگرام در آغاز سال جدید، یعنی در فروردین و یا اردیبهشت ماه سال 97 در فضای مجازی منتشر شده بود اما آیا فیلتر شدن تلگرام در آغاز سال جدید صحت دارد؟

تلگرام یکی از پیام‌رسان‌هایی است که در سراسر دنیا کاربران زیادی را به خود جذب کرده است؛ اما جالب اینجاست که بیش از نیمی از کاربران این پیام‌رسان را ایرانیان تشکیل می‌دهند.

پیام‌رسان تلگرام به اندازه‌ای در بین مردم و جامعه رسوخ پیدا کرده است که تقریباً همه خبرگزاری‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات و... با ایجاد گروه‌ها و کانال‌هایی در آن فعالیت دارند.

همین مسائل باعث شد که در اغتشاشات چندی پیش و بعد از انتشار پست‌هایی در کانال‌های ضد ایرانی و تحریک کاربران، تا آرام شدن اوضاع، پیام‌رسان تلگرام فیلتر شود.

حالا دوباره اخباری درباره فیلتر شدن تلگرام در آغاز سال جدید، یعنی در فروردین و یا اردیبهشت ماه سال 97 در فضای مجازی منتشر شده بود اما براساس گزارشاتی از خبر فوری و چندین سایت دیگر، این اخبار شایعاتی بی اساس است و یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرده است که این شایعات صحت ندارد و اساساً تصمیمی در این باره گرفته نشده است اما هنوز در هیچ خبرگزاری رسمی این سخنان تایید نشده اند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر