با گوگل مپس به دیزنی لند سفر کنید

با گوگل مپس به دیزنی لند سفر کنید


اگر همیشه دلتان می‌خواسته که به دنیای والت دیزنی سفر کنید اما هیچ گاه امکانش را نداشته‌اید یک خبر خوب برای شما داریم. گوگل یازده پارک دیزنی را به Street View گوگل مپس آورده است و شما می‌توانید به صورت مجازی در حالی که روی مبلتان لم داده‌اید به این مکان‌های توریستی سفر کنید. پارک‌های بسیار زیادی مثل سرزمین پادشاهی جادویی، استودیوهای هالیوود و غیره وجود دارد و شما می‌توانید به صورت رایگان به همه‌ی این پارک‌های بسیار گران قیمت سر بزنید. 
درحالی که تجربه‌ی Street View با تجربه‌ی واقعی این پارک‌ها زمین تا آسمان تفاوت دارد اما شما می‌توانید به صورت مجازی در کلاب میکی موس بازی کنید و یا با استفاده از هدست واقعیت مجازی به هرجا که دوست دارید سر بزنید.با استفاده از لینک‌های زیر می‌توانید به همه‌ی پارک‌های دیزنی لند سفر کنید: 


Pandora the world of Avatar

Epcot
Epcot, Morocco

Magic Kingdom

Disney Springs
California Adventures

Guardians of the Galaxy

Mickey and Minnie’s houses

Disney Hollywood Studios
Disney’s Typhoon Lagoon water park

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید.

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

blur

پنج‌شنبه, 17 اسفند 1396

سلام واقعا خیلی جذاب و عالی بود

پاسخ

ثبت نظر